Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
αμμοχωστοσ τρυ

Το ενδιαφέρον τους για το θέμα της Αμμοχώστου εξέφρασαν μέλη του Δικτύου Νέων Βουλευτών της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Οργανισμού για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη (ΚΣ ΟΑΣΕ), τα οποία επισκέφθηκαν την Παρασκευή, το Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Αμμοχώστου στη Δερύνεια, με τον Δήμαρχο της πόλης Σίμο Ιωάννου να σημειώνει ότι η πόλη δεν πρέπει να ξεχαστεί και ότι η αποκατάστασή της μπορεί να αποτελέσει γέφυρα ειρήνης και επανένωσης για ολόκληρη την Κύπρο

Σε ανακοίνωση του Δήμου αναφέρεται ότι «η αποστολή αποτελούμενη από Βουλευτές από 15 και πλέον χώρες του ΟΑΣΕ καθώς και ο Γενικός Γραμματέας της ΚΣ του ΟΑΣΕ, έγινε δεκτή από τον Δήμαρχο Αμμοχώστου Δρ. Σίμο Ιωάννου, τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου Ντίνο Τουμαζή και Παντελή Ανδρονίκου και τη Δημοτική Γραμματέα Μαριλένα Μανώλη. Επικεφαλής και οικοδεσπότης της αποστολής ήταν ο Βουλευτής Μιχάλης Γιακουμή, Αντιπρόεδρος του Δικτύου».

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, «ο Δρ. Ιωάννου ανέδειξε την κρισιμότητα του ζητήματος της Αμμοχώστου, τονίζοντας ότι η πόλη δεν πρέπει να ξεχαστεί και ότι η αποκατάστασή της μπορεί να αποτελέσει γέφυρα ειρήνης και επανένωσης για ολόκληρη την Κύπρο».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση «τα μέλη του Δικτύου Νέων Βουλευτών εξέφρασαν ζωηρό ενδιαφέρον για την Αμμόχωστο και ενημερώθηκαν για τις καταστροφικές συνέπειες της συνεχιζόμενης κατοχής».