Η προκλητικότητα του κατοχικού ηγέτη Ερσίν Τατάρ δεν λέει να κοπάσει.
Λίγο πριν μεταβούν οι δύο πλευρές στη Νέα Υόρκη για την άτυπη πενταμερή υπό τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών, ο κ. Τατάρ επιλέγει να προκαλέσει για ακόμα μια φορά ονομάζοντας την 51η επέτειο της τουρκικής εισβολής ως «51η της Επιχείρησης Ευτυχισμένης Ειρήνης 20 Ιουλίου 1974».
Ο Τατάρ έτοιμος να γιορτάσει, όπως ο ίδιος αναφέρει, αυτή την μαύρη επέτειο για την πατρίδα μας, μοιράστηκε μια ανάμνηση από το Πέντε Μίλι όπου έγινε η απόβαση εκείνη την αποφράδα μέρα.
Διάβασε ακόμα: