Σε ισχύ παραμένει η εύθραυστη εκεχειρία μεταξύ Ιράν και Ισραήλ, με τα βλέμματα στραμμένα στην Τεχεράνη, όπου αναμένεται τηλεοπτικό μήνυμα από τον ανώτατο ηγέτη του Ιράν, αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ. Η παρέμβασή του εκτιμάται ως κρίσιμη για την πορεία της αποκλιμάκωσης, στον απόηχο ημερών έντασης και εκατέρωθεν απειλών.
Η διεθνής κοινότητα παρακολουθεί με προσοχή, καθώς το μήνυμα Χαμενεΐ ενδέχεται να καθορίσει τις επόμενες κινήσεις της Τεχεράνης, σε μια περίοδο που η περιοχή παραμένει σε κατάσταση αυξημένου συναγερμού.
Ο ίδιος απέδωσε τα εύσημα στο Ιράν για τη νίκη του επί του Ισραήλ.
«Παρά όλο τον θόρυβο και τους ισχυρισμούς του, το σιωνιστικό καθεστώς έχει σχεδόν καταρρεύσει και συντρίφτηκε υπό τα πλήγματα της Ισλαμικής Δημοκρατίας» έγραψε σε δεύτερο tweet.
Και συνέχισε αναφερόμενος στις ΗΠΑ: «Σας συγχαίρω για τη νίκη της αγαπημένης μας Ιρανικής πατρίδας επί του αμερικανικού καθεστώτος. Το αμερικανικό καθεστώς ενεπλάκη άμεσα στον πόλεμο επειδή ένιωσε ότι το σιωνιστικό καθεστώς θα αφανιζόταν πλήρως αν δεν παρενέβαινε. Παρενέβη για να το σώσει, αλλά δεν πέτυχε κανένα αποτέλεσμα.»
«Η Ισλαμική Δημοκρατία κατάφερε ένα ισχυρό χαστούκι στο πρόσωπο των Ηνωμένων Πολιτειών. Επιτέθηκε και προκάλεσε ζημιές στη βάση Αλ-Ουντέιντ, μία από τις σημαντικότερες αμερικανικές στρατιωτικές βάσεις στην περιοχή» έγραψε επιπλέον.
«Δοξάζουμε τον Θεό που βοήθησε τις ένοπλες δυνάμεις μας, ώστε να καταφέρουν να διαπεράσουν την προηγμένη και πολυεπίπεδη αμυντική γραμμή του σιωνιστικού καθεστώτος και να ισοπεδώσουν πολλούς από τους στρατιωτικούς και πολιτικούς στόχους τους»
Ο Χαμενεΐ, στο τηλεοπτικό του μήνυμα, δήλωσε επίσης ότι «ο Τραμπ σε μία από τις ομιλίες του είπε ότι το Ιράν πρέπει να παραδοθεί».
Ο Ανώτατος Ηγέτης πρόσθεσε ότι ο Τραμπ αποκάλυψε την αλήθεια: οι ΗΠΑ θα ικανοποιηθούν μόνο με την παράδοση του Ιράν — αλλά η παράδοση ποτέ δεν θα συμβεί, καθώς το έθνος μας είναι ισχυρό.
«Για μια μεγάλη χώρα και έθνος όπως το Ιράν, η απλή αναφορά στην παράδοση είναι προσβολή», προσθέτει ο Χαμενεΐ.