Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
λιθ

«Πολύ περήφανος» δήλωσε πως αισθάνεται ο Ντόναλντ Τραμπ  για το Ισραήλ και το Ιράν που συμφώνησαν στην πρόταση εκεχειρίας του.

«Πάει πολύ καλά» η εκεχειρία δήλωσε ο Αμερικανός Πρόεδρος, μιλώντας στη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ στη Χάγη, στην Ολλανδία.

Όταν ρωτήθηκε για την αρχική εκτίμηση των αμερικανικών υπηρεσιών πληροφοριών, σύμφωνα με τις οποίες τα πλήγματα δεν κατέστρεψαν ολοκληρωτικά τις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν, ο Τραμπ διαφώνησε, λέγοντας ότι ουσιαστικά εξαλείφθηκαν.

Διαβάστε επίσης: Ανάλυση: «Αντέχει» η εύθραυστη κατάπαυση του πυρός ανάμεσα σε Ισραήλ και Ιράν

Αν και αρχικά παραδέχτηκε ότι  οι πληροφορίες που έχουν μέχρι στιγμής οι ΗΠΑ στη διάθεσή τους είναι πολύ ασαφείς, και ότι το Ισραήλ είναι αυτό που θα αποκαλύψει το ακριβές μέγεθος της καταστροφής, στη συνέχεια έκανε λόγο για πλήρη αφανισμό.

«Πιστεύω ότι ήταν πλήρης αφανισμός, πιστεύω ότι δεν πρόλαβαν να διασώσουν τίποτα γιατί ενεργήσαμε γρήγορα. Είναι πολύ δύσκολο και επικίνδυνο να απομακρυνθεί τέτοιο υλικό», πρόσθεσε

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ ρωτήθηκε επίσης για τις ιρανικές απειλές να συνεχίσουν τον εμπλουτισμό ουρανίου και απάντησε: «Το τελευταίο πράγμα που θέλουν να κάνουν τώρα είναι να εμπλουτίσουν οτιδήποτε. Θέλουν να ανασυνταχθούν. Δεν θα επιτρέψουμε να συμβεί αυτό»