Εναν κάπως... ιδιαίτερο παραλληλισμό έκανε ο Ντόναλν Τραμπ για τον αμερικανικό βομβαρδισμό στο Ιράν.
Στη συνέντευξη που έδωσε στο πλαίσιο της Συνόδου του ΝΑΤΟ στη Χάγη, αναφέρθηκε φυσικά στα γεγονότα των προηγούμενων ημερών, και παρομοίασε τις αμερικανικές επιδρομές στο Ιράν με την απόφαση της χώρας του να ρίξει ατομικές βόμβες στην Ιαπωνία κατά τον Β' παγκόσμιο πόλεμο.
«Ξόδεψαν τρισεκατομμύρια δολάρια προσπαθώντας να κάνουν αυτό το πράγμα (σσ τα πυρηνικά) και δεν τα κατάφεραν και στην πραγματικότητα τα πάμε πολύ καλά μαζί τους αυτή τη στιγμή. Αλλά αν δεν είχαμε πετύχει αυτό το χτύπημα; Αυτό το χτύπημα τερμάτισε τον πόλεμο. Αυτό το χτύπημα τελείωσε τον πόλεμο. Δεν θέλω να χρησιμοποιήσω το παράδειγμα της Χιροσίμα, δεν θέλω να χρησιμοποιήσω το παράδειγμα του Ναγκασάκι, αλλά αυτό ήταν ουσιαστικά το ίδιο πράγμα που τερμάτισε εκείνο τον πόλεμο. Αυτό έληξε εκείνον τον πόλεμο. Αν δεν το είχαμε εξουδετερώσει αυτό, θα πολεμούσαν τώρα» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Πηγή: iefimerida.gr
Διαβάστε ακόμα:
LIVE / Ιράν-Ισραήλ: Τηρείται η κατάπαυση του πυρός - Αμφισβητείται ο Τραμπ για καταστροφή πυρηνικών