Το Ισραήλ «επιβράδυνε» για πολλά χρόνια το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν, υποστηρίζει ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου του ισραηλινού στρατού.
Την ίδια ώρα προειδοποιεί ότι η εκστρατεία κατά του Ιράν δεν έχει τελειώσει αλλά μπαίνει σε μια νέα φάση.
«Μόλις ολοκληρώσαμε ένα σημαντικό στάδιο, όμως η εκστρατεία εναντίον του Ιράν δεν έχει τελειώσει. Ανοίγουμε ένα νέο κεφάλαιο, βασισμένο στην πρόοδο που επιτύχαμε κατά την τρέχουσα εκστρατεία», ανέφερε ο αντιστράτηγος Εγιάλ Ζαμίρ σε μια ανακοίνωσή του. «Επιβραδύναμε το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν για πολλά χρόνια, καθώς και το βαλλιστικό πρόγραμμά του», πρόσθεσε.
Ο στρατός πλέον επικεντρώνεται στη Γάζα, ώστε να φέρει πίσω στο Ισραήλ όλους τους ομήρους και να διαλύσει τη Χαμάς, αναφέρεται στην ανακοίνωση του στρατού.
Ο ισραηλινός στρατός ανακοίνωσε ταυτόχρονα ότι άρθηκαν από τις 20.00 χθες οι περιορισμοί που είχαν τεθεί τις προηγούμενες ημέρες στους Ισραηλινούς πολίτες, λόγω του πολέμου με το Ιράν. Το αεροδρόμιο Μπεν Γκουριόν του Τελ Αβίβ επαναλειτουργεί και θα επικοινωνήσει με τις αεροπορικές εταιρίες, με σκοπό να επιταχυνθεί η επιστροφή στην ομαλότητα.