Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
53

Η Σαουδική Αραβία έχει τεθεί σε κατάσταση ύψιστης ασφαλείας μετά τα στρατιωτικά πλήγματα των Ηνωμένων Πολιτειών στο Ιράν, σύμφωνα με δύο πηγές με γνώση της κατάστασης που μίλησαν στο Reuters. Το γραφείο επικοινωνίας της σαουδαραβικής Κυβέρνησης δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε αίτημα για σχόλιο.

Παράλληλα, ρυθμιστικές αρχές σε αρκετές χώρες του Κόλπου διαβεβαίωσαν ότι δεν εντοπίστηκαν ραδιενεργές επιπτώσεις από τα αμερικανικά χτυπήματα κατά ιρανικών πυρηνικών εγκαταστάσεων. Η Επιτροπή Πυρηνικής και Ραδιολογικής Ρύθμισης της Σαουδικής Αραβίας ανακοίνωσε την Κυριακή ότι «δεν ανιχνεύτηκαν ραδιενεργές επιπτώσεις στο περιβάλλον του Βασιλείου και των κρατών του Αραβικού Κόλπου». Η Εθνοφρουρά του Κουβέιτ ανέφερε, επίσης, ότι «τα επίπεδα ραδιενέργειας στον εναέριο και θαλάσσιο χώρο του Κουβέιτ είναι σταθερά και η κατάσταση είναι φυσιολογική».

Ίδια εικόνα και στο Ιράκ, όπου έπειτα από ελέγχους στα σύνορα με το Ιράν, η Εθνική Επιτροπή Ρύθμισης Πυρηνικών, Ραδιολογικών, Χημικών και Βιολογικών Θεμάτων ανακοίνωσε πως «δεν διαπιστώθηκε ραδιενεργός μόλυνση» και ότι «όλες οι μετρήσεις ήταν εντός ορίων».

Διαβάστε ακόμα:

Πού και πώς μπορεί το Ιράν να χτυπήσει τις ΗΠΑ

Ιρανός ΥΠΕΞ: Ένας νταής, ο Τραμπ, σέρνει τον κόσμο σε σύγκρουση

Διεθνής ανησυχία μετά τους αμερικανικούς βομβαρδισμούς στα πυρηνικά εργοστάσια του Ιράν