«Ένδειξη αδυναμίας και ανικανότητας του Ισραήλ, αποτελεί η αμερικανική παρέμβαση», δήλωσε ο ανώτατος ηγέτης του Ιράν.
Ο Αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ δημοσίευσε το σχόλιο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την ώρα που η ηγεσία των ΗΠΑ μετακινεί πολεμικά αεροσκάφη στην περιοχή και εξετάζει τις επόμενες κινήσεις της.
Το μήνυμα στον ιρανικό λαό
«Θα ήθελα να πω στον αγαπητό μας λαό ότι αν ο εχθρός αντιληφθεί ότι τον φοβάστε, δεν θα σας αφήσει σε ησυχία. Συνεχίστε την ίδια συμπεριφορά που είχατε μέχρι σήμερα, συνεχίστε με δύναμη», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Διαβάστε επίσης: ΥΠΑΜ Ισραήλ για Χαμενεΐ: Αυτός ο άνθρωπος δεν πρέπει να συνεχίσει να ζει