Τηλεφωνική επικοινωνία είχαν χθες ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο και ο Τούρκος ομόλογός του Χακάν Φιντάν.
Στο επίκεντρο βρέθηκε η «υποστήριξη άμεσων διαπραγματεύσεων μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας για να σταματήσει η αιματοχυσία».
Σύμφωνα με το Στέιτ Ντιπάρτμεντ, ο Μάρκο Ρούμπιο και ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών συζήτησαν επίσης «για τη Συρία και τα βήματα που έχουν λάβει οι Ηνωμένες Πολιτείες για την άρση των κυρώσεων ώστε να προωθηθεί η πορεία της Συρίας προς τη σταθερότητα και να γίνει ένα έθνος σε ειρήνη με τους γείτονές του».