Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ερσίν Ταταρ Ντι Κάρλο
Φωτογραφία αρχείου

Τα όσα αποφασίστηκαν στην άτυπη διευρυμένη συνάντηση της Γενεύης συζήτησε στο περιθώριο του Διπλωματικού Φόρουμ της Αττάλειας, ο Τ/κ κατοχικός ηγέτης, Ερσίν Τατάρ με την Ρόζμαρι Ντι Κάρλο, Αναπληρώτρια ΓΓ το ΟΗΕ.

Όπως μεταδίδεται στα κατεχόμενα, σύμφωνα με πηγές της «προεδρίας», ο κ. Τατάρ ανέφερε στην κ. Ντι Κάρλο την θέση του για το άνοιγμα 4 σημείων διέλευσης, την απονακροθέτηση, τη σύσταση Επιτροπής Νεολαίας, τη σύσταση Τεχνικής Επιτροπής για το περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή, την ηλιακή ενέργεια στην νεκρή ζώνη και την αποκατάσταση νεκροταφείων.

Σάλος με τον Τατάρ: Τον πήρε ο ύπνος ενώ μιλούσε ο Ερντογάν (ΒΙΝΤΕΟ)

Τον κ. Τατάρ στην συνάντηση συνόδευαν ο ειδικός εκπρόσωπός του, Γκιουνές Ονάρ, η σύμβουλος για νομικές υπόθεσεις, Σουλέν Καράμπατζακ, η συντονίστρια Τεχνικών Επιτροπών, Σενιχά Μπιράντ Τσινάρ, ο σύμβουλος διεθνών σχέσεων και διπλωματίας, Χουσεΐν Ισικσάλ, ο σύμβουλος ξένου Τύπου, Καρέμ Χασέρ και ο ειδικός για θέματα νεολαίας, Μουσταφά Φιράτ.

Όπως επίσης μεταδίδεται στα κατεχόμενα, ο Τ/κ κατοχικός ηγέτης, στο πλαίσιο του Φόρουμ είχε επίσης συνάντηση με τον ΥΠΕΞ της Γουινέας, Morisanda Kouyaté.

Τατάρ: «Δύο ξεχωριστά κράτη» η «μόνη ρεαλιστική λύση»

Ο κ. Τατάρ είχε επίσης συνάντηση με τον ΓΓ του Διεθνούς Τουρκικού Πολιτιστικού Οργανισμού (TURKSOY) Sultan Raev, τον οποίο και προσκάλεσε στα εγκαίνια του νέου «προεδρικού συγκροτήματος» στις 3 Μαΐου, που, όπως αναφέρεται, συμπίπτει με την «παγκόσμια ημέρα τουρκισμού». Ο κ. Raev ανέφερε ότι παρέστη πέρυσι στις 15 Νοεμβρίου στις εκδηλώσεις για την παράνομη ανακήρυξη του ψευδοκράτους στα κατεχόμενα και είπε πως ο οργανισμός που προΐσταται θα συνεχίσει να παρέχει κάθε είδους στήριξη στο ψευδοκράτος.