Ο ανώτατος ηγέτης του Ιράν Αλί Χαμενεΐ συναντήθηκε με τον εν ενεργεία ηγέτη της Χαμάς Khalil al-Hayya και δύο άλλους ηγέτες της παλαιστινιακής τρομοκρατικής οργάνωσης στην Τεχεράνη το Σάββατο, μετέδωσε η ιρανική κρατική τηλεόραση.
«Νικάσατε το Σιωνιστικό καθεστώς, που ήταν στην πραγματικότητα η ήττα της Αμερικής», είπε ο Χαμενεΐ, στην αντιπροσωπεία της Χαμάς. «Δεν τους επιτρέψατε να πετύχουν κανέναν από τους στόχους τους».
Η ιρανική τηλεόραση ανέφερε ότι οι Παλαιστίνιοι ηγέτες βρίσκονταν στην Τεχεράνη για να συγχαρούν τον Χαμενεΐ για την επέτειο της Ιρανικής Επανάστασης του 1979. Εξέφρασαν ευγνωμοσύνη για τη συνεχή υποστήριξη του Ιράν.
Η αντιπροσωπεία, η οποία περιλάμβανε επίσης τον Μοχάμεντ Νταργουίς, επικεφαλής του ηγετικού συμβουλίου της Χαμάς, και τον κορυφαίο αξιωματούχο της Χαμάς, Νιζάρ Αουαντάλα, παρουσίασε στον Χαμενεΐ μια έκθεση για την τρέχουσα κατάσταση στη Γάζα και τη Δυτική Όχθη και «τις νίκες και τις επιτυχίες που σημειώθηκαν».
«Ερχόμαστε να συναντηθούμε μαζί σας σήμερα με περηφάνια», ανέφερε η τηλεόραση, σύμφωνα με την τηλεόραση, ο αλ Χάγια να είπε στον Χαμενεΐ.
Ο Χαμενεΐ είπε ότι οι απειλές των ΗΠΑ κατά του Ιράν «δεν έχουν καμία επίδραση στη νοοτροπία του έθνους μας», ανέφεραν τα ιρανικά μέσα ενημέρωσης.