Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Άντονι Μπλίνκεν δήλωσε ότι «είμαστε πολύ κοντά σε μια συμφωνία κατάπαυσης του πυρός και επιστροφή των ομήρων στο Ισραήλ».
Ο ΥΠΕΞ των ΗΠΑ ελπίζει πως θα ξεπεραστούν τα όποια προβλήματα στον χρόνο που απομένει μέχρι την αλλαγή ηγεσίας στην χώρα παρόλο που τόνισε ότι το σχέδιο του προέδρου Μπάιντεν θα παραδοθεί στην επόμενη κυβέρνηση.
Ο Μπλίνκεν ανέφερε ότι η κυβέρνηση Μπάιντεν έχει αφιερώσει σημαντικό χρόνο για να προωθήσει μια πρωτοβουλία για τη μεταπολεμική διαχείριση της Γάζας που περιλαμβάνει ρυθμίσεις για την ασφάλεια, τη διοίκηση και την ανοικοδόμηση της Λωρίδας.
«Εκεί, επίσης, είμαστε έτοιμοι να το παραδώσουμε στην κυβέρνηση [Τραμπ], ώστε να μπορέσει να το επεξεργαστεί όταν υπάρχει η ευκαιρία».
Στη συνέχεια υπογράμμισε το έργο που έχει κάνει η κυβέρνηση Μπάιντεν για να εξασφαλίσει μια συμφωνία ομαλοποίησης στις σχέσεις μεταξύ Ισραήλ και Σαουδικής Αραβίας.
«Όλα αυτά είναι έτοιμα αν παρουσιαστεί η ευκαιρία, με κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, καθώς και συνεννόηση για μια πορεία προς τα εμπρός για τους Παλαιστίνιους».