Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
1

Ο Βλαντίμιρ Πούτιν, κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του Συμβουλίου του ρωσικού Υπουργείου Άμυνας, δήλωσε τη Δευτέρα ότι η Δύση ώθησε τη Ρωσία πίσω στις «κόκκινες γραμμές» της, αναγκάζοντας την να απαντήσει.

Ο Πούτιν επιβεβαίωσε την πρόθεση της Ρωσίας να διατηρήσει τις στρατηγικές πυρηνικές της δυνατότητες ως πολιτική αποτροπής, χωρίς να απειλεί με χρήση πυρηνικών όπλων.

Ανέφερε επίσης ότι οι ρωσικές Ένοπλες Δυνάμεις έχουν «απελευθερώσει» 189 οικισμούς στην Ουκρανία και ότι η Ρωσία έχει την πρωτοβουλία στο μέτωπο με την Ουκρανία, εν όψει των στόχων της «ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης» για το 2024.

Επιπλέον, ο Πούτιν κατηγόρησε τις ΗΠΑ ότι ενθαρρύνουν την κλιμάκωση του πολέμου στην Ουκρανία με την αποστολή όπλων και άλλης βοήθειας, ενώ αναφέρθηκε στο αυξημένο επίπεδο στελέχωσης των ρωσικών Ενόπλων Δυνάμεων, το οποίο φτάνει τα 1,5 εκατομμύρια στρατιώτες.

Υποστήριξε επίσης ότι η Ρωσία δεν θα επιτρέψει την κούρσα εξοπλισμών σε βάρος της κοινωνικής και οικονομικής κατάστασης της χώρας.

Ο Ρώσος πρόεδρος εξέφρασε την ανησυχία του για την ανάπτυξη μικρού και μέσου βεληνεκούς πυραύλων από τις ΗΠΑ και προειδοποίησε ότι η Ρωσία θα άρει τους περιορισμούς στην ανάπτυξη τέτοιων πυραύλων, εάν οι ΗΠΑ προχωρήσουν σε αυτήν την κατεύθυνση.

Ανέφερε ότι η μαζική παραγωγή των πυραύλων Oreshnik θα ξεκινήσει σύντομα.

Ο Ρώσος υπουργός Άμυνας, Αντρέι Μπελούσοφ, δήλωσε ότι η Ρωσία πρέπει να διασφαλίσει τη νίκη στην Ουκρανία μέχρι το 2025, αναφέροντας ότι οι στρατιωτικές δαπάνες της Ρωσίας ανήλθαν στο 6,3% του ΑΕΠ και ότι ο ουκρανικός στρατός έχει υποστεί περίπου 1 εκατομμύριο απώλειες, ενώ κατά τη διάρκεια των επιθέσεων στο Κουρσκ οι απώλειες της Ουκρανίας ανήλθαν σε 40 χιλιάδες στρατιώτες.