Οι ΗΠΑ χρησιμοποιούν τρομοκρατικές οργανώσεις στην περιοχή, δήλωσε ο Τούρκος Πρόεδρος Ταγίπ Ερντογάν ενώ αποκάλυψε ότι οι δύο τρομοκράτες της επίθεσης στην Άγκυρα έφτασαν από τη Συρία.
Σε δηλώσεις του στους Τούρκους δημοσιογράφους εν πτήση επιστρέφοντας από το Καζάν της Ρωσίας, ο κ. Ερντογάν υποστήριξε ότι «είναι πλέον γνωστό ότι οι ΗΠΑ χρησιμοποιούν τρομοκρατικές οργανώσεις στην περιοχή, για τα δικά τους συμφέροντα και για την ασφάλεια του Ισραήλ».
«Είναι μάταιες οι προσπάθειες της τρομοκρατικής οργάνωσης, που εκμεταλλεύεται την αστάθεια στη Συρία και επιχειρεί να βρεθεί υπό την προστασία ορισμένων δυτικών χωρών. Αυτό δεν θα συνεχιστεί για πάντα. Οι συζητήσεις για την αποχώρηση της Αμερικής, από την περιοχή, συνεχίζονται εδώ και πολύ καιρό. Έχει καταστεί, ήδη, σαφές ότι, η αποχώρηση θα είναι τακτική και όχι στρατηγική», ανέφερε.
Αργότερα σε ομιλία του στην Έκθεση Άμυνα, Αεροπορία και Διαστημικής Βιομηχανία στην Κων/πολη, ο κ. Ερντογάν είπε ότι «δεν επιτρέπουμε και δεν θα επιτρέψουμε στους εχθρούς της Τουρκίας να σύρουν τη χώρα μας στο σκοτάδι. Με την άδεια του Θεού, η Δημοκρατία της Τουρκίας είναι μεγαλύτερη, ισχυρότερη και πιο ανθεκτική όχι μόνο από όλες τις τρομοκρατικές οργανώσεις, αλλά και από τις ιμπεριαλιστικές συμμορίες που εξαπέλυσαν αυτά τα δίκτυα δολοφονιών εναντίον μας».
«Ούτε οι δολοφόνοι που έχουν αίμα στα χέρια τους, ούτε εκείνοι που εξαπέλυσαν αυτούς τους δολοφόνους εναντίον μας θα μπορέσουν να εμποδίσουν την ευλογημένη πορεία της χώρας μας», ανέφερε.
Πηγή: ΚΥΠΕ