Η προσωρινότητα στην οποία ζούμε από το 1974 δεν μπορεί να διασφαλίσει το παρόν και το μέλλον του τόπου μας, δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του ΑΚΕΛ, Στέφανος Στεφάνου.
Μιλούσε, με το πέρας τελετής μπροστά από το μνημείο πεσόντων και αγνοουμένων του 1974 στη Δερύνεια, και με αφορμή την θλιβερή επέτειο έναρξης της δεύτερης φάσης της Τουρκικής Εισβολής.
Στέφανος Στεφάνου - ΓΓ ΑΚΕΛ
«Λύση στο Κυπριακό που θα τερματίζει την τουρκική κατοχή και θα επανενώνει τον τόπο και τον λαό μας μπορεί να επιτευχθεί μόνο στη συμφωνημένη βάση, η οποία έχει υιοθετηθεί από σειρά ψηφισμάτων του ΟΗΕ, δηλαδή της λύσης διζωνικής δικοινοτικής ομοσπονδίας με πολιτική ισότητα, όπως αυτή περιγράφεται στα σχετικά ψηφίσματα»
Με το πέρας της εκδήλωσης και την κατάθεση στεφάνων στο μνημείο, η αντιπροσωπεία του ΑΚΕΛ υπό τον Γενικό Γραμματέα επισκέφθηκε το οδόφραγμα τη Δερύνειας, και επέδωσε υπόμνημα, προς τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, μέσω της ειρηνευτικής δύναμης του οργανισμού στην Κύπρο, καλώντας τον Αντόνιο Γκουτέρες να αναλάβει δράση για επανέναρξη των συνομιλιών.
Στέφανος Στεφάνου - ΓΓ ΑΚΕΛ
«Μπορούμε να δημιουργήσουμε δυναμική για να διαρρήξουμε αυτό το ζημιογόνο αδιέξοδο, το οποίο κεφαλαιοποιεί η Τουρκία για να ενισχύει τα κατοχικά τετελεσμένα επί του εδάφους»
Τα ενεργειακά μπορούν να λειτουργήσουν ως θετική ατζέντα, χωρίς να καταργούνται οι κόκκινες γραμμές, τόνισε καταληκτικά ο Στέφανος Στεφάνου.