Ανευ προηγουμένου, σκληρή επίθεση κατά του Προέδρου της Δημοκρατίας, εξαπέλυσε ο Αβέρωφ Νεοφύτου.
Με αφορμή την πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Νίκος Χριστοδουλίδης στο Podcast του ΑΝΤ1 και στον συνάδελφο Θησέα Ιωάννου, ο Αβέρωφ Νεοφύτου, με μακροσκελή γραπτή ανακοίνωση του, κατηγορεί τον Πρόεδρο Νίκο Χριστοδουλίδη για αλόγιστη διαχείριση του εθνικού θέματος.
«Με έκπληξη διάβασα ότι ο Πρόεδρος πήγε σε ένα podcast, για «να δημιουργήσει νέα δεδομένα για να επαναρχίσει ο διάλογος για την επίλυση του Κυπριακού»... Είναι καιρός να αντιληφθεί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ότι το εθνικό θέμα είναι παρά πολύ σοβαρή υπόθεση, για να το αναθέτουμε σε επικοινωνιολόγους. Είναι καιρός να αντιληφθεί ότι η χώρα χρειάζεται υπεύθυνο ηγέτη, όχι σχολιαστή γεγονότων σε κανάλια» αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο κ. Νεοφύτου.
Κατηγορεί επίσης, τον Πρόεδρο Χριστοδουλίδη για επικοινωνιακά τεχνάσματα και φαντασιώσεις στο Κυπριακό.
«Ενάμιση χρόνο τώρα δημιουργεί διαρκώς φαντασιώσεις σχετικά με το Κυπριακό. Πότε με τη δήθεν εμπλοκή της ΕΕ στις συνομιλίες, πότε με τον ορισμό, κατόπιν… δικών του ενεργειών, απεσταλμένων «διαμετρήματος Μέρκελ» και τελευταία με τον άτσαλο, πραγματικά βιαστικό και άσκοπο χειρισμό μιας βολιδοσκόπησης, η οποία κατέληξε σε επικοινωνιακό Βατερλό... Η αλόγιστη διαχείριση, οι πανηγυρισμοί για μια βολιδοσκόπηση και η πρόωρη ανακοίνωσή της, προτού καρποφορήσει η προσπάθεια του ΓΓ να φέρει στο τραπέζι του διαλόγου τις δύο πλευρές, πρόσφερε στον Τατάρ την ευκαιρία που έψαχνε να ξεφύγει με υπεκφυγές από τη διαδικασία»
«Το να λες την αλήθεια στον κυπριακό λαό, αν είναι επικοινωνιακό τεχνασμα τι να πω; Δεν έχω κάτι να κρύψω και ο κυπριακός λαός πρέπει να γνωρίζει. Βολιδοσκοπήθηκα, απάντησα θετικά και είπα την αλήθεια, αυτό δεν είναι επικοινωνιακό τεχνασμα» είπε σχετικά ο Νίκος Χριστοδουλίδης στο Ant1live Podcast.
Στη συνέντευξη του στις 9 Αυγούστου στο Podcast του ΑΝΤ1, ο Πρόεδρος Νίκος Χριστοδουλίδης αποκάλυψε ότι σε συνάντηση που είχε αρχές Αυγούστου με τον Αβέρωφ Νεοφύτου στο Προεδρικό, τον είχε πρώτο ενημερώσει για την βολιδοσκόπηση που είχε δεχθεί για τριμερή συνάντηση, προτού δημοσιοποιήσει το γεγονός.
Σχολίασε και την επίθεση που δέχθηκε τις επόμενες μέρες της συνάντησης, από τον κύριο Νεοφύτου, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για τα περί τριμερούς.
«Θεωρώ, ότι η αναφορά που έγινε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεν συμβαδίζει με τα όσα συζητήσαμε στην κατ’ ιδίαν συνάντηση μας.»
«Εύχομαι για το καλό του τόπου από εδώ και μπρος να επιδειχθεί η απαιτούμενη σοβαρότητα, η δέουσα σύνεση και η απαραίτητη υπευθυνότητα, για να αξιοποιήσουμε ίσως κάποια νέα πρωτοβουλία του ΓΓ του ΟΗΕ περί τα τέλη Σεπτεμβρίου. Χωρίς να βιαστούμε και πάλι να δημοσιοποιήσουμε βολιδοσκοπήσεις προτού υπάρξει επίσημο αποτέλεσμα και να βαφτίσουμε τις ενέργειες του ΓΓ ως δικές μας πρωτοβουλίες εξ ολοκλήρου» σημειώνει στην ανακοίνωση του ο κ. Νεοφύτου.
Με την ίδια ανακοίνωση, ο Αβέρωφ Νεοφύτου, κατηγορεί τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας πως περιφρονεί τη Βουλή και εμπαίζει τους πληγέντες της οικονομικής κρίσης. Εκφράζοντας την πικρία του για την απόφαση του Νίκου Χριστοδουλίδη να προχωρήσει σε αναφορά στο Ανώτατο του νόμου, ο οποίος με δική του πρωτοβουλία υπερψηφίστηκε απ όλα τα κόμματα, και της συμπολίτευσης, για τους κουρεμένους καταθέτες, κατόχους αξιογράφων, αλλά και τα ταμεία Προνοίας των υπαλλλήλων της Τράπεζας Κύπρου.
«Συνιστώ λοιπόν στον κ. Χριστοδουλίδη... να ξεφύγει από τον κύκλο της εντυπωσιοθηρίας και της ανέξοδης προσωπικής προβολής και να επικεντρωθεί ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας - που πρέπει να καταλάβει επιτέλους ότι είναι - τόσο στη σοβαρή και υπεύθυνη διαχείριση του εθνικού μας θέματος όσο και στην αντιμετώπιση των συνεπειών της κρίσης που δοκίμασαν και δοκιμάζουν ακόμα τις αντοχές των συμπολιτών μας... Τονίζω ξανά: η χώρα έχει ανάγκη ηγέτη, όχι αδιάφορο σχολιαστή ούτε κυνηγό τηλεοπτικής προβολής» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ουδέν σχόλιο, η απάντηση από την Προεδρία της Δημοκρατίας, σε σχετικό ερώτημα του ΑΝΤ1