Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Γιαίρ Λαπίντ

Ο ηγέτης της αντιπολίτευσης Γαιρ Λάπιντ επικρίνει την ηγεσία του Ισραήλ για τον χειρισμό της ιρανικής απειλής, υποστηρίζοντας ότι «δεν υπάρχει αποτροπή και δεν υπάρχει Κυβέρνηση».

«Θα ήθελα να ρωτήσω την ισραηλινή Κυβέρνηση, είναι αυτό που βλέπουμε τις τελευταίες ημέρες η νέα καθημερινότητα;» ρώτησε ο Λάπιντ κατά τη διάρκεια της εβδομαδιαίας συνεδρίασης του κόμματός του Yesh Atid στην Κνεσέτ. «Είναι αποδεκτό για εσάς που εδώ και πέντε μέρες μια ολόκληρη χώρα κάθεται και περιμένει να βομβαρδιστεί;»

«Είναι αυτό η νέα καθημερινότητα που οι κάτοικοι του βορρά δεν θα λάβουν ούτε μια υπόδειξη από την κυβέρνηση για το πότε μπορούν να πάνε σπίτι τους;» συνεχίζει, κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι «δεν προσποιείται καν» ότι προσπαθεί να επιστρέφουν οι εκκενωμένοι κάτοικοι του βορρά στις πόλεις τους.

«Η νέα καθημερινότητα είναι ότι οι νέοι γονείς δεν πηγαίνουν σε ένα δημόσιο πάρκο επειδή είναι μακριά από ένα καταφύγιο. Οι ξένες αεροπορικές εταιρείες δεν θέλουν να πετούν εδώ, γιατί δεν υπάρχει κανένας να εμπιστευτείς. Όλοι περιμένουν και περιμένουν και δεν ξέρουν τι περιμένουν», προσθέτει ο Λάπιντ.

«Αυτή η κυβέρνηση θα πέσει όταν η Κνεσέτ επιστρέψει από το πιο περιττό και άθλιο διάλειμμα στην ιστορία της χώρας», επιμένει ο Λάπιντ, υποσχόμενος να δημιουργήσει «μια αποτελεσματική, λειτουργική, αξιοπρεπή κυβέρνηση, που θα φέρει τάξη στη χώρα και τάξη στη ζωή μας».