Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
1

Συγχαίρουν την επανεκλογή της Ούρσουλα Φον ντερ Λάιεν στην Προεδρία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Νίκος Χριστοδουλίδης και η Πρόεδρος της Βουλής Αννίτα Δημητρίου. 

Λίγα μόλις λεπτά μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας στο Ευρωκοινοβούλιο, Νίκος Χριστοδουλίδης και Αννίτα Δημητρίου προχώρησαν σε αναρτήσεις στους προσωπικούς λογαριασμούς τους στο Χ. 

«Θερμά συγχαρητήρια αγαπητή Ούρσουλα για την επανεκλογή ως Πρόεδρος της Κομισιόν. Η εξαιρετική ηγεσία σας τα τελευταία 5 χρόνια ήταν καθοριστική για την υπέρβαση των προκλήσεων και την οικοδόμηση μιας ισχυρότερης Ένωσης», γράφει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, εκφράζοντας παράλληλα την πρόθεση να συνεχιστεί η στενή και παραγωγική συνεργασία μεταξύ Κύπρου και ΕΕ.

Από πλευράς της η κ. Δημητρίου συνεχάρη την κ.φον ντερ Λάιεν, σημειώνοντας πως «μαζί μπορούμε να χτίσουμε μια ισχυρότερη, καλύτερη και πιο ευημερούσα Ευρώπη».