Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
1

Εντός της ημέρας θα υπάρξει ενημέρωση για το περιεχόμενο της συνάντησης του Έλληνα Πρωθυπουργού με τον Τούρκο Πρόεδρο, είπε σήμερα ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης. Σηκώνοντας το γάντι η πρόεδρος της Βουλής και πρόεδρος του ΔΗΣΥ Αννίτα Δημητρίου ανέφερε πως είχε ενημερώσει τον ΠτΔ ότι θα στελνόταν επιστολή εκ μέρους του Δημοκρατικού Συναγερμού για τις θέσεις του στο Κυπριακό.

Σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους, μετά το τρισάγιο που έγινε στη Ναυτική Βάση Ευάγγελος Φλωράκης» για τα θύματα της έκρηξης στο Μαρί, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είπε ότι «βρίσκομαι εδώ, πρώτα και πάνω από όλα εκ μέρους της Πολιτείας ως Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας να απολογηθώ για τα τραγικότατα λάθη που έγιναν από πλευράς της Πολιτείας, για όλα αυτά που έπρεπε να γίνουν και δεν έγιναν και οδήγησαν σε αυτή την τραγωδία.

Κληθείς να σχολιάσει επιστολή της Προέδρου της Βουλής και Προέδρου του ΔΗΣΥ κας Αννίτας Δημητριου που είδε χθες το φως της δημοσιότητας, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είπε ότι «σέβομαι τον χώρο που βρίσκομαι και τον λόγο που είμαστε σήμερα εδώ. Δεν θα υπεισέλθω σε λεπτομέρειες σε σχέση με το περιεχόμενο της επιστολής. Φυσικά και θα απαντήσω, όπως απαντώ στις επιστολές των μελών του Εθνικού Συμβουλίου. Να αναφέρω μόνο δύο πράγματα. Χθες βρισκόμουν για λίγες ώρες στην Αθήνα, ευτυχώς που υπάρχει η τεχνολογία και διάβασα την επιστολή από το διαδίκτυο, από τις εφημερίδες, τα σχετικά sites.  

Το δεύτερο είναι, ευτυχώς στις συναντήσεις του Εθνικού Συμβουλίου κρατούνται πρακτικά και συμμετέχουν πέραν των δύο ατόμων. Δεν θα ήθελα να υπεισέλθω. Έχω και άλλα να πω αλλά από σεβασμό, ελάχιστη ένδειξη σεβασμού, γιατί είμαστε σήμερα εδώ, δεν θα ήθελα στην παρούσα φάση να πω περισσότερα».

Ερωτηθείς αν με το σχόλιο του αναφέρεται στο ότι πρώτα δημοσιοποιήθηκε η επιστολή στα ΜΜΕ, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είπε ότι «βρισκόμουν στην Αθήνα για λίγες ώρες και τη διάβασα μέσα από τα σχετικά notifications που πέφτουν από τα sites στις εφημερίδες».

Απαντά σε Χριστοδουλίδη η πρόεδρος του ΔΗΣΥ

Οι πολίτες χρειάζεται να γνωρίζουν τις θέσεις των κομμάτων, ανέφερε την Πέμπτη η Πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού Αννίτα Δημητρίου, σε σχέση με την επιστολή που απέστειλε στον Πρόεδρο Χριστοδουλίδη για το Κυπριακό.

Σε δηλώσεις στη Ναυτική Βάση «Ευάγγελος Φλωράκης» στο Μαρί μετά το 13ο μνημόσυνο των 13 πεσόντων στη φονική έκρηξη της 11ης Ιουλίου 2011 και σε ερώτηση για την επιστολή, η κα. Δημητρίου είπε πως «από την Παρασκευή που ήταν το Εθνικό Συμβούλιο ενημέρωσα προσωπικά τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ότι θα στέλναμε, όπως και την προηγούμενη φορά ως Δημοκρατικός Συναγερμός τις θέσεις μας».

Βεβαίως, συνέχισε «θεωρώ ότι στα πλαίσια της διαφάνειας, ταυτόχρονα με την δια χειρός και δια email επιστολή, την έχω δημοσιοποιήσει γιατί εδώ που φτάσαμε χρειάζεται να γνωρίζουν οι πολίτες». Είπε επίσης ότι πρέπει οι πολίτες «να γνωρίζουν από εμάς τις θέσεις μας».

Πρόσθεσε ότι «εμείς είμαστε έτοιμοι να συμβάλλουμε εποικοδομητικά και δεν είναι προσωπικά τα θέματα και δεν πρέπει να εκλαμβάνονται έτσι. Είμαστε υπεύθυνα πολιτικά όντα, εκπροσωπούμε πολιτικούς χώρους και με υπευθυνότητα πρέπει να τοποθετούμαστε, όχι εκ των υστέρων, εκ των προτέρων».

Τουλάχιστον κατέληξε η Πρόεδρος του ΔΗΣΥ «η δική μου η λογική αυτό ορίζει».