Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
θξ

Πακέτο προτάσεων νόμου με στόχο τη βελτίωση του συστήματος φωτοεπισήμανσης εξέτασε η Επιτροπή Μεταφορών της Βουλής, η οποία συνεδρίασε στην παρουσία του Υπουργού Μεταφορών.

Ανάμεσα στις εννέα προτάσεις που κατέθεσαν Δημοκρατικός Συναγερμός, ΑΚΕΛ, Δημοκρατικό Κόμμα και ΕΛΑΜ, είναι η αποπληρωμή του εξωδίκου προστίμου σε μηνιαίες δόσεις, η παράταση του χρόνου αποπληρωμής και η τοποθέτηση χρονομέτρου στις οδικές συμβολές.

«Κατά πρώτο αφορά τη μείωση κατά 30% του προστίμου αν πληρώσει κάποιος πολίτης εντός της προθεσμίας, κατά δεύτερο καταθέσαμε πρόταση για την αύξηση του χρόνου αποπληρωμής από 15 μέρες σε 2 μήνες.», σημείωσε η Βουλεύτρια του ΔΗΣΥ, Φωτεινή Τσιρίδου. 

«Ως ΑΚΕΛ κατανοώντας τις ανάγκες της κοινωνίας καταθέσαμε δύο προτάσεις νόμου προς ανακούφιση των πολιτών από τα εξώδικα πρόστιμα.», ανέφερε ο Βουλευτής του ΑΚΕΛ, Βαλεντίνος Φακοντής. 

«Η μία πρόταση νόμου αφορά την αύξηση των βαθμών ποινής από τους 12 στους 20», σημείωσε ο Βουλευτής του ΔΗΚΟ, Χρύσανθος Σαββίδης. 

«Το πρώτο πάρα πολύ σημαντικό είναι να τοποθετηθούν χρονόμετρα, έχουμε φτάσει σε σημείο να αγχώνονται οι οδηγοί όταν πλησιάζουν σε φώτα τροχαίας.», επισήμανε ο Βουλευτής του ΕΛΑΜ, Σωτήρης Ιωάννου. 

Ο Υπουργός Μεταφορών θα παρουσιάσει τις προτάσεις των βουλευτών ενώπιον του συμβουλίου οδικής ασφάλειας.

«Θα συζητήσουμε τις προτάσεις στο αμέσως επόμενο συμβούλιο οδικής ασφάλειας, θα προσπαθήσουμε να το συγκαλέσουμε το συντομότερο δυνατό, ώστε η βουλή να ενημερωθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται για τις επίσημες θέσεις μας σχετικά με τις προτάσεις νόμου που είναι πλέον ενώπιον μας.», υπογράμμισε ο Αλέξης Βαφεάδης. 

Οι βουλευτές δίδουν πίστωση χρόνου στο Υπουργείο Μεταφορών μέχρι τον Σεπτέμβριο, αφού οι προτάσεις δεν αναμένεται να οδηγηθούν ενώπιον της ολομέλειας για ψήφιση πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές.