Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
τσιολας

Υπό το μικροσκόπιο του Γενικού Ελεγκτή η άδεια άνευ απολαβών που πήρε ο πρώην Γραμματέας του Υπουργικού, Θεοδόσης Τσιόλας, για να εργαστεί Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο. Ο ίδιος μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι», ξεκαθαρίζει πως η άδεια άνευ απολαβών που πήρε είναι νόμιμη με τον Εκπρόσωπο Τύπου της Ελεγκτικής Υπηρεσίας, Μάριο Πετρίδη, να αναφέρει πως, δεν ειπώθηκε ότι δεν έγινε νόμιμα ούτε γίνεται έρευνα, απλά ανέφεραν μία διαπίστωση.

Συγκεκριμένα ο κ. Τσιόλας, είπε ότι, «από το 2004 με την ένταξη της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση πάντα υπήρχε προσπάθεια εκ μέρους της Κυπριακής Δημοκρατίας, να εκπροσωπείται με δημόσιους υπαλλήλους στα κέντρα λήψης αποφάσεων σε όλα τα θερμικά όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης».

Ως εκ τούτου, ανέφερε πως είχαν συμπεριληφθεί σε συγκεκριμένους θεσμούς και δημόσιες υπηρεσίες πρόνοιες έτσι ώστε να ευκολύνονται οι δημόσιοι υπάλληλοι, να συμμετέχουν είτε με άδεια άνευ απολαβών είτε με το καθεστώς εμπειρογνώμονα.

«Είναι πάρα πολύ σημαντικό να υπάρχει η κυπριακή φωνή σε όλα τα θεσμικά όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης γιατί πράγματι εκεί λαμβάνονται όλες οι αποφάσεις», σημείωσε.

Συμπλήρωσε ότι, είχε καλεστεί με τον Λευτέρη Χριστοφόρου στο Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο το οποίο όπως ανέφερε θεωρεί πολύ τιμητικό εκ μέρους της Κυπριακής Δημοκρατίας να υπάρχει αυτή η εκπροσώπηση.

«Θεώρησα καθήκον μου να είμαι στο Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο έτσι ώστε να είμαστε εκεί και να ελέγχουμε τα κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης τα οποία δίνονται στα κράτη μέλη», ανέφερε.

Όσον αφορά την παραίτηση του ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει κάποια πρόθεση, «είμαι δημόσιος υπάλληλος ο οποίος έχει πάρει την άδεια άνευ απολαβών που προβλέπει ο κανονισμός της δημόσιας υπηρεσίας για να υπηρετήσουν τη χώρα τους σε ένα Ευρωπαϊκό θεσμικό όργανο. Με τη λήξη της περιόδου θα επιστρέψω στα καθήκοντα μου».

Καμία έρευνα…απλά μια διατύπωση

«Δεν ειπώθηκε ότι δεν έγινε νόμιμα ούτε γίνεται έρευνα, απλά ανέφεραν μία διαπίστωση», είπε στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι», ο Εκπρόσωπος Τύπου της Ελεγκτικής Υπηρεσίας, Μάριος Πετρίδης.

Ανέφερε ότι, «ο Γενικός Διευθυντής κάποιου Υπουργείου είναι μια πάρα πολύ σημαντική θέση αφού περνούν από το χέρι του πάρα πολλά ζητήματα που πρέπει να επιληφθεί».

«Για εμάς δεν νοείται κάποιος να απουσιάζει από αυτή τη θέση για 3-4 χρόνια και τα καθήκοντα που έχει απλώς να τα ασκεί κάποιος άλλος», σημείωσε ξεκαθαρίζοντας ότι, είναι μια θέση η οποία πιστεύουν ότι πρέπει να έχει ένα άτομο εκεί συνέχεια.

Όσον αφορά τις έρευνες, είπε ότι δεν έχουν να ψάξουν κάτι άλλο η παρατήρηση είναι εκεί αν θέλει το κράτος να συνεχίσει την απόσπαση η να την αποκόψει θα τους βρει σύμφωνους.