Στα πανηγύρια της ντροπής στα κατεχόμενα στις 20 Ιουλίου θα βρεθεί ο Αντιπρόεδρος της Τουρκίας, Φουάτ Οκτάι, ως εκπρόσωπος της Άγκυρας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι «εορτασμοί» για την μαύρη επέτειο της τουρκικής εισβολής θα γίνουν χωρίς την παρουσία του Ταγίπ Ερντογάν και ως εκ τούτου δεν θα πρέπει να αναμένονται σημαντικές ανακοινώσεις από τουρκική πλευρά την 20η Ιουλίου.
Υπενθυμίζεται ότι ο Φουάτ Οκτάι βρέθηκε ξανά στην Κύπρο πριν από ένα περίπου μήνα, κατά τη διάρκεια των πυρκαγιών που μαίνονταν στα κατεχόμενα και εξαιτίας τους διέκοψε πρόωρα την παράνομη επίσκεψη του.