Με τον κ. Κασουσίδη να αναφέρει πως «καταρχάς συνεχάρην για όλες τις κινήσεις που κάνει για να προωθηθεί η λύση του Κυπριακού και ιδιαίτερα τη συνάντηση που είχε με τον κ. Άντρο Κυπριανού Γενικό Γραμματέα του ΑΚΕΛ».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΔΗΣΥ σημείωσε « να απαλλαχτούμε από την κατοχή και να επανενώσουμε την μοιρασμένη μας πατρίδα. Σε αυτή την προσπάθεια είμαι έτοιμος να συνεργαστώ με οποιανδήποτε πολιτικό αρχηγό ανεξάρτητα των ιδεολογικών διαφορών».
Το μεσημέρι ο πρόεδρος του ΔΗΣΥ συναντήθηκε με τον πρέσβη της Αιγύπτου και το απόγευμα είχε τηλεδιάσκεψη με τον Βοηθό Υφυπουργό Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών Μάθιου Πάλμερ, με το Κυπριακό να είναι στο επίκεντρο.
Χωριστές συναντήσεις στα κατεχόμενα με τον Μουσταφά Ακιντζί και με αντιπροσωπείες των κομμάτων Κοινοτικής Δημοκρατίας και Ενωμένη Κύπρος, είχε σήμερα ο γενικός γραμματέας του ΑΚΕΛ Άντρος Κυπριανού, με την προσπάθεια επανέναρξης των συνομιλιών να είναι στην κορυφή της ατζέντας των επαφών του.
Ο κ. Κυπριανού ανέφερε ότι « η Τουρκία και ο κ. Τατάρ επιμένουν σε απαράδεκτες αξιώσεις + Το μόνο σημείο στο οποίο μπορούν να συναντηθούν Ε/Κ και Τ/Κ είναι η λύση ΔΔΟ με πολιτική ισότητα, όπως ερμηνεύεται από τα σχετικά ψηφίσματα του ΟΗΕ».
Ανησυχία για το προσχέδιο της κοινής δήλωσης των 27 ηγετών ενόψει του Ευρωπαϊκού συμβουλίου εκφράζουν ΔΗΚΟ και ΕΔΕΚ.
Ο υποψήφιος βουλευτής του ΔΗΚΟ Ολύμπιος Χριστοφή δήλωσε πως « από τις κυρώσεις, πήγαμε στα κίνητρα και από τα αντικίνητρα στα «δώρα» και την επιβράβευση. Οι τουρκικές μεθοδεύσεις για την μετάθεση της Πενταμερούς Διάσκεψης για το Κυπριακό υλοποιήθηκαν».
Από την πλευρά του ο υποψήφιος βουλευτής της ΕΔΕΚ Απόστολο Χριστοφορίδης σημείωσε πως «αποφεύγεται η οποιαδήποτε αναφορά για το θέμα των κυρώσεων, της προκλητικής συμπεριφοράς της Τουρκίας στην Αμμόχωστο και στην επίλυση του κυπριακού».
Η Συμμαχία Πολιτών καλεί Αθήνα και Λευκωσία να μην αποδεχθούν θετική ατζέντα και δώρα προς την Τουρκία.