Συνεχίζεται η απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου για μειωμένο συντελεστή φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα κίνησης για περίοδο ακόμη δύο μηνών, είπε σήμερα ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος κ. Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης.
Σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους, στο Προεδρικό Μέγαρο, μετά τη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου, υπό την Προεδρία του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Νίκου Χριστοδουλίδη, ο κ. Λετυμπιώτης είπε ότι «το Υπουργικό Συμβούλιο ενέκρινε σήμερα πρόταση για τη συνέχιση της εφαρμογής του μειωμένου συντελεστή φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα κίνησης για περίοδο ακόμη δύο μηνών, δηλαδή από την 1η Ιουλίου 2026 μέχρι την 31η Αυγούστου του 2026, συνολικού ύψους 12 εκατομμυρίων ευρώ.
Η απόφαση έχει ληφθεί λαμβάνοντας υπόψη ότι, παρά την τάση αποκλιμάκωσης στις τιμές ενέργειας που παρατηρείται, εξακολουθούν να βρίσκονται σε υψηλότερα επίπεδα από τις κανονικές δυνθήκες, λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων. Υπενθυμίζεται ότι το μέτρο για τη μείωση του φόρου κατανάλωσης είχε εφαρμοστεί μετά από απόφαση υπουργικού συμβουλίου στις 26 Μαρτίου, με εφαρμογή από τον περασμένο Απρίλιο και ήταν μέρος ενός συνολικού πακέτου οκτώ μέτρων, συνολικού ύψους 200 εκατομμυρίων ευρώ, στο πλαίσιο στήριξης των νοικοκυριών, των εργαζομένων αλλά και των επιχειρήσεων για την ενίσχυση σε αυτή την περίοδο λόγω αυξημένων τιμών ενέργειας, ως αποτέλεσμα των γεωπολιτικών εξελίξεων».