Της Χρυστάλας Βιλάνου
Τρεις μέρες νωρίτερα από την αρχική ανακοίνωση, δηλαδή την ερχόμενη Παρασκευή θα καταβάλει το υπουργείο οικονομικών, τους 13ους μισθούς και τις συντάξεις για το μήνα Δεκέμβριο. Σχετική ανακοίνωση, εξέδωσε σήμερα η Γενική Λογίστρια, Ρέα Γεωργίου.
Στόχος της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Οικονομικών, η τόνωση και αναθέρμανση της αγοράς, με την εφαρμογή και του εορταστικού ωραρίου για τις γιορτές των Χριστουγέννων.
Οι καταστηματάρχες, χαιρέτισαν την ενέργεια του Υπουργού Οικονομικών, Χάρη Γεωργιάδη και εξέφρασαν ελπίδες για ανακίνηση της αγοράς.
Μας τόνισαν ότι η κίνηση μέχρι αυτή την στιγμή, κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με πέρσι, ενώ κάποιοι δήλωσαν ότι δυσκολεύονται να αντεπεξέλθουν λόγω της συνεχιζόμενης οικονομικής κρίσης που έπληξε καίρια και το εμπόριο.
Την ενέργεια της Κυβέρνησης και του Υπουργού Οικονομικών για καταβολή των μισθών Δεκεμβρίου νωρίτερα, χαιρέτισε με ανακοίνωσή του ο Δημοκρατικός Συναγερμός, επισημαίνοντας ότι με την ενέργεια αυτή, μπορεί να ενθαρρυνθεί η αγορά.
Νωρίτερα
Οι μισθοί, τα ωρομίσθια και οι συντάξεις των κρατικών υπαλλήλων για τον Δεκέμβριο, εμβάζονται την ερχόμενη Παρασκευή.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Λογίστριας, Ρέας Γεωργίου, «το Γενικό Λογιστήριο της Δημοκρατίας ανακοινώνει ότι μετά από απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, οι μισθοί, τα ωρομίσθια και οι συντάξεις των κρατικών υπαλλήλων για το μήνα Δεκέμβριο, θα εμβασθούν στους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων τη Παρασκευή».