Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στο χαιρετισμό του, ο Υπουργός Συγκοινωνιών, ανέφερε ότι η βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των κυβερνητικών κτιρίων αποτελεί προτεραιότητα της πολιτικής της Κυβέρνησης. 

 
Πολλά υποσχόμενη πρακτική χαρακτήρισε, τις Συμβάσεις Ενεργειακής Απόδοσης και την ανάπτυξη μηχανισμών τη αγοράς, για εξοικονόμηση ενέργειας και μείωση των λειτουργικών δαπανών στον κτιριακό τομέα. 
 
Βάση των προνοιών της Οδηγίας που η Κύπρος ενσωμάτωσε στο εθνικό της δίκαιο, αποτελεί υποχρέωσή της, η ενεργειακή αναβάθμιση του 3% του συνολικού εμβαδού των κτιρίων και η κατάταξή τους στην ενεργειακή κατηγορία Β. 
 
Γι αυτό το Υπουργείο έχει συστήσει ομάδα εργασίας για τον καθορισμό της στρατηγικής για την ενεργειακή αναβάθμιση των κυβερνητικών κτιρίων και το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών ανέλαβε την ετοιμασία των πρότυπων εγγράφων. 
 
Κλείνοντας, τον χαιρετισμό του ο Υπουργός ανέφερε ότι η εφαρμογή και υλοποίηση των Συμβάσεων Ενεργειακής Απόδοσης προϋποθέτει τη συμμετοχή και του επιχειρηματικού κόσμου ενώ στοχεύει στην αξιοποίηση επιστημονικού προσωπικού, στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και στην ενίσχυση της προσπάθειας για επανεκκίνηση της οικονομίας.