Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
 Αντιπροσωπεία της Οργάνωσης επέδωσε υπόμνημα στον Υπουργό Οικονομικών Χάρη Γεωργιάδη ζητώντας μεταξύ άλλων την καταβολή των εκταρικών επιδοτήσεων για τη φετινή χρονιά, τη μη καταβολή φόρου ακίνητης ιδιοκτησίας και ΦΠΑ και αποζημιώσεις για την περυσινή ανομβρία.
Σε δηλώσεις ο Πρόεδρος της Παγκύπριας Οργάνωσης Σιτοπαραγωγών Κυριάκος Κκαϊλάς ανέφερε ότι ο Υπουργός Οικονομικών τόνισε ότι σύντομα οι σιτοπαραγωγοί θα λάβουν τα χρήματα που αφορούν για τις εκταρικές επιδοτήσεις προσθέτοντας ότι δεν υπάρχει δυνατότητα να δοθούν αποζημιώσεις για την περυσινή ανομβρία.
 Οι σιτοπαραγωγοί που τάσσονται επίσης κατά της ιδιωτικοποίησης της Επιτροπής Σιτηρών συναντήθηκαν επίσης σήμερα με τον Υπουργό Γεωργίας Νίκο Κουγιάλη. 
 
//www.youtube.com/watch?v=Gr5IB3z-seo