Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Του Λούκα Φέσια
 
Αυξημένο ενδιαφέρον για συμμετοχή στις εργασίες κατασκευής και λειτουργίας του σταθμού υγροποίησης φυσικού αερίου στο Βασιλικό, επιδεικνύει η ιταλο-κορεατική κοινοπραξία ΕΝΙ ΚΟGAS. 
 
Καλά ενημερωμένες πηγές, ανέφεραν στον ΑΝΤ1 ότι ανώτατα στελέχη των δύο εταιρειών έχουν ήδη υποβάλει στο Υπουργείο Ενέργειας συγκεκριμένη πρόταση, την οποία εξετάζουν αρμόδιοι κρατικοί λειτουργοί. 
 
Πολιτικοί και οικονομικοί αναλυτές, δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο σημαντικών εξελίξεων το αμέσως επόμενο διάστημα, καθώς χθες η ιταλο-κορεατική κοινοπραξία υπέγραψε νέα συμφωνία συνεργασίας, στους τομείς εξόρυξης υδρογονανθράκων και ανάπτυξης υγροποιημένου φυσικού αερίου. 
 
Με τη συγκεκριμένη συμφωνία, οι δύο εταιρείες σφράγισαν το ενδιαφέρον τους, για κοινή αναζήτηση επιχειρηματικών και επενδυτικών ευκαιριών σε ολόκληρο τον κόσμο: 
 
«Η συμφωνία συνεργασίας επιβεβαιώνει την επιτυχία της εταιρικής σχέσης EΝΙ και KOGAS που συμμετείχε μέχρι στιγμής σε πέντε έργα, συμπεριλαμβανομένης της Μοζαμβίκης, της Κύπρου, του Ιράκ, της Ινδονησίας και του Ανατολικού Τιμόρ.» 
 
Αισιοδοξία για τα αποτελέσματα της πρώτης ερευνητικής γεώτρησης που διενεργεί η κοινοπραξία στο κοίτασμα Ονασαγόρας, εντός του Οικοπέδου Εννέα, εκφράζει το μέλος του Συμβουλίου Ενεργειακής Πολιτικής, Γιώργος Μπούστρας. 
 
«Είναι ευχάριστο γιατί η ΚΟΓΚΑΖ, εκμεταλλεύεται περίπου το 70 τοις εκατό του παγκόσμιου φυσικού αερίου. Είναι πολύ ενθαρρυντικό γιατί έχουμε μια εταιρεία που εξειδικεύεται στην εκμετάλλευση φυσικού αερίου, έχουμε μέχρι στιγμής την Πολιτεία που δηλώνει την θέληση της να προχωρήσουμε στην κατασκευή ενός τερματικού σταθμού, όλα αυτά είναι προς την σωστή κατεύθυνση», λέει ο κ. Μπούστρας.
 
Ο κύριος Μπούστρας, συνέστησε υπομονή μέχρι την ανακοίνωση των προκαταρκτικών αποτελεσμάτων της γεώτρησης στο οικόπεδο εννέα, που αναμένεται τον Δεκέμβριο.
 
Για τη σημασία της συμφωνίας συνεργασίας πυο υπέγραψαν ENI - KOGAS μίλησε στα Νέα του ΑΝΤ1 ο πρώην διευθυντής ενέργειας Σόλων Κασίνης:
 
//www.youtube.com/watch?v=QoW0dGR74kQ