Του Κυριάκου Κυριακίδη
Απευθυνόμενος σε αυστηρό και επικριτικός ύφος προς τις ηγεσίες των συνδικαλιστικών οργανώσεων, ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος, χαρακτηρίζει αδικαιολόγητη την προγραμματισμένη απεργία στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα την ερχόμενη Παρασκευή.
Η ρίζα του κακού είπε δεν είναι η φορολόγηση του εφάπαξ, αλλά η οικονομική κρίση, η οποία αν συνεχιστεί οι δημόσιοι υπάλληλοι ούτε εφάπαξ θα λάβουν, ενώ και οι μισθοί τους θα μειωθούν φθάνοντας ακόμη και στο 50%:
"Αν συνεχίσουν με λαϊκισμούς και λεονταρισμούς, θα πάμε άσχημα. Και εκείνος που θα την πληρώσει θα είναι ο καημένος ο φτωχός λαός. Έχουμε ένα μέρος του λαού που πεινά, να σταματήσουμε ως εδώ και να προσφέρουμε σε αυτούς που πεινούν".
Ιδιαίτερα αυστηρός και προς τα κόμματα και την πολιτική ηγεσία του τόπου, ο Προκαθήμενος της κυπριακής εκκλησίας, ανέφερε ότι κανείς δεν εχει όραμα για τον τόπο, παρά μόνον, για μικροκομματικά οφέλη:
"Ακόμα και οι νομοθεσίες που έχουν περάσει δεν είδα να υποστηρίζουν τις αδύνατες ομάδες του λαού, αλλά και πάλι οι πλούσιοι, θα ωφεληθούν".
Για την καθυστέρηση που παρατηρείται στην έναρξη των εργασιών αναστήλωσης της κατεχόμενης Μονής του Αποστόλου Αντρέα, τόνισε πως την ευθύνη φέρουν τα Ηνωμένα Έθνη.
Ο Αρχιεπίσκοπος πρόσθεσε ότι αύριο θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη με την συμμετοχή των υπουργών Εσωτερικών και Γεωργίας στην παρουσία τεχνοκρατών των δύο υπουργών, για την επένδυση αξίας €7,5 δις στην περιοχή Γεροσκήπου, από Ούγγρο επενδυτή.