Του Σωκράτη Ιωακείμ
Θέμα αύξησης της φορολογίας του εφάπαξ των δημοσίων υπαλλήλων θέτει η Τρόικα η οποία ζητά μεγαλύτερη μείωση εξόδων του κράτους.
Ανώτερες κυβερνητικές πηγές τόνισαν στον ΑΝΤΕΝΝΑ πως οι διεθνείς δανειστές ζήτησαν μεταξύ άλλων να τροποποιηθεί το νομοσχέδιο που ψηφίσθηκε το Δεκέμβριο του 2012 και με το οποίο κατοχυρώνονταν τα συνταξιοδοτικά ωφελήματα που έχει διασφαλίσει ο δημόσιος υπάλληλος για την υπηρεσία του μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2012.
Συγκεκριμένα με βάση το προηγούμενο νομοσχέδιο η φορολόγηση του εφάπαξ ποσού αφορά την υπηρεσία από την 1η Ιανουαρίου 2013 και μετά με την Τρόικα να ζητά πλέον να αφαιρεθεί αυτή η πρόνοια και να φορολογείται το εφάπαξ για όλα τα χρόνια υπηρεσίας.
Την ίδια ώρα σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν στον ΑΝΤΕΝΝΑ από το Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης και Προσωπικού του Υπουργείου Οικονομικών η μνημονιακή δέσμευση προς την Τρόικα για μείωση του αριθμού των υπαλλήλων κατά 4,500 άτομα μέχρι το 2016 είναι πολύ κοντά στο να υλοποιηθεί αφού υπολείπονται μόλις 600 άτομα για εκπλήρωση του στόχου.