Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Του Σωκράτη Ιωακείμ

 
Τελεσίγραφο 10 ημερών στο Διοικητικό Συμβούλιο της Επιτροπής Σιτηρών να καταθέσει μελέτη στην οποία θα διασφαλίζεται η επάρκεια των αποθεμάτων, η μείωση της τιμής των σιτηρών και η καλύτερη διαχείριση της περιουσίας των κράτους με στόχο την αύξηση της κερδοφορίας απέστειλε η κυβέρνηση. 
 
Τις πληροφορίες επιβεβαίωσε στον ΑΝΤ1 ο Υπουργός Γεωργίας Νίκος Κουγιάλης: "Στόχος της μελέτης είναι η μεταρρύθμιση της Επιτροπής ούτως ώστε να εξασφαλίζονται οι απαιτούμενες προμήθειες σε σιτηρά για τον τόπο μας. Το σημαντικό από όλα είναι να μειωθούν οι τιμές των σιτηρών για να επωφεληθούν και οι παραγωγοί και οι καταναλωτές και είμαι βέβαιος ότι με τη σοβαρότητα που διακρίνει αυτή την Επιτροπή τους είδα πως εργάζονται θα έρθει ένα καλό σχέδιο". 
 
Σύμφωνα με τον Υπουργό Γεωργίας εάν η μελέτη δεν ικανοποιήσει την κυβέρνηση τότε θα τεθούν σε ισχύ οι διαπραγματεύσεις με στρατηγικούς επενδυτές για πώληση της Επιτροπής ή ενοικίαση των εγκαταστάσεων της: "Έχω δει ήδη τέσσερις εταιρείες που ασχολούνται με την εμπορία των σιτηρών, θα δω άλλες δύο αυτές τις μέρες έχουμε όμως ξεκαθαρίσει σε αυτές τις εταιρείες ότι θα δοθεί προτεραιότητα στην εκπόνηση αυτής της μελέτης που ετοιμάζει το ΔΣ". 
 
Όπως πληροφορείται ο ΑΝΤ1 η κυβέρνηση ζητά τη διασφάλιση της μείωσης της τιμής των σιτηρών κατά τουλάχιστον 5%.