Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Το καλοκαίρι στην Ισπανία άρχισε με μείωση της ανεργίας και αύξηση των προσώπων που καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές, και μάλιστα με ρυθμούς που είχαν να καταγραφούν απ' όταν άρχιζε η οικονομική κρίση πριν από έξι χρόνια, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα σήμερα το υπουργείο Απασχόλησης.
 
Ο Ιούνιος στην Ισπανία θεωρείται ένας καλός μήνας σε ό,τι αφορά τα στοιχεία για την απασχόληση, καθώς αυξάνονται οι θέσεις εργασίας εξαιτίας ιδίως της αύξησης της ζήτησης στον τομέα των τουριστικών υπηρεσιών.
 
Το κυβερνών συντηρητικό Λαϊκό Κόμμα (PP) του πρωθυπουργού Μαριάνο Ραχόι υποστήριξε πως τα δεδομένα καταδεικνύουν μια «τάση που επιμηκύνεται» και τονώνει την ισπανική οικονομία τους τελευταίους λίγους μήνες.
 
Ο συνολικός αριθμός των ανθρώπων οι οποίοι καταγράφονται επίσημα ως άνεργοι μειώθηκε σε λιγότερα από 4,5 εκατ. πρόσωπα για πρώτη φορά από τα τέλη του 2011, ωστόσο στον υπολογισμό αυτό δεν συμπεριλαμβάνονται όσοι απλά έχουν πάψει να ζητούν εργασία.