Του Γιάννη Σελινόπουλου
Η επιταγή παραδόθηκε στο πλαίσιο τελετής στο Προεδρικό Μέγαρο, από τον πρέσβη του Κουβέιτ στη Λευκωσία, Αχμάντ Σαλέμ Αχμάντ Αλ-Ουεχαίμπ.
Παραλαμβάνοντας την εισφορά ύψους 200 χιλιάδων ευρώ προς τη Διερευνητική Επιτροπή για τους Αγνοούμενους, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Νίκος Αναστασιάδης, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη στην κυβέρνηση και τον Εμίρη του Κουβέιτ, εκ μέρους της κυβέρνησης και του κυπριακού λαού.
Ο Πρόεδρος Αναστασιάδης διαβεβαίωσε παράλληλα ότι η Κυβέρνηση και ο ίδιος προσωπικά παραμένουν δεσμευμένοι να υποβοηθήσουν με κάθε δυνατόν τρόπο τη Διερευνητική Επιτροπή για τους Αγνοούμενους, και σημείωσε πως είναι καιρός όσοι μπορούν, να συνεισφέρουν αποφασιστικά στην επιτάχυνση της εργασίας της Επιτροπής, όπως είναι η παροχή πρόσβασης σε στρατιωτικές περιοχές, και η εφαρμογή των κανόνων του διεθνούς ανθρωπιστικού δικαίου.
Ανέφερε ακόμη ότι προσβλέπει τα μέγιστα στην επίσημη επίσκεψη του Εμίρη του κράτους του Κουβέιτ, σε χρόνο που θα συμφωνηθεί, η οποία, όπως ανέφερε, θα ενισχύσει περαιτέρω τις εξαίρετες σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών.
Σε γραπτή δήλωση ο πρέσβης του Κουβέιτ αναφέρει ότι η δωρεά προς τη ΔΕΑ συνάδει με την πολιτική του Κουβέιτ για στήριξη των προσπαθειών για εξεύρεση δίκαιης λύσης στο κυπριακό πρόβλημα, και σημειώνει ότι είναι σθεναρή πεποίθηση του Κουβέιτ ότι στηρίζοντας αυτό τον ανθρωπιστικό στόχο και ανακουφίζοντας τον πόνο χιλιάδων κυπριακών οικογενειών, που έχουν για δεκαετίες υπομείνει τον πόνο της αβεβαιότητας για την τύχη των αγαπημένων τους, υποστηρίζεται και ο στόχος της επανένωσης της νήσου.