Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Της Μαρίνας Χατζηκώστα

 Σοβαρό κίνδυνο οικονομικής κατάρρευσης και απολύσεων προσωπικού, αντιμετωπίζει ο Δήμος Αγίου Δομετίου.Την τραγική οικονομική κατάσταση, περιέγραψε σε συνέντευξη Τύπου, ο Δημαρχος Αγιου Δομετιου Κώστας Πέτρου, απευθύνοντας ταυτόχρονα έκκληση στην κυβέρνηση για στήριξη.Καθώς, οπως σημειώνει, η μειωμένη κρατική χορηγία, σε συνδυασμό με τα μειωμένα έξοδα, δεν αντισταθμίζονται από τις σκληρές εξοικονομήσεις:

«Αν δεν συνεργαστεί η κυβέρνηση για να εφαρμόσουμε το πακέτο μέτρων που προτείνουμε, τότε η μειώσεις μισθών και οι απολύσεις προσωπικού δυστυχώς είναι μονόδρομος.». 
 
Σε καλύτερη κατάσταση βρίσκονται οι δήμοι Στροβόλου και Αγλατζιάς. Ωστόσο, οι Δημαρχοι Λάζαρος Σαββίδης και Κώστας Κόρτας, τονίζουν πως έχουν ανασταλεί έργα ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις γίνεται έκπτωση στην ποιότητα των υπηρεσιών τους, σε βάρος των δημοτών.
 
Τα οικονομικά προβλήματα των Δήμων είναι πολλά, παραδέχτηκε και ο Υπουργός Εσωτερικών Σωκράτης Χάσικος:
 
«Είναι και πολλοί άλλοι Δήμοι που φαίνεται ότι έχουν ισοσκελισμένους λογαριασμούς, και μέσα από τους προϋπολογισμούς τους φαίνεται ότι δεν θα έχουν πρόβλημα. Αλλά εγώ σας λέω ότι θα έχουν και αυτοί πρόβλημα.» 
 
Και υπογράμμισε ότι η περίπτωση του Δήμου Αγίου Δομετίου είναι ιδιαίτερη και γι αυτό η κυβέρνηση θα εξετάσει ξεχωριστά τους τρόπους που μπορεί να βοηθήσει. 
 
Στο μεταξύ με ανακοίνωσή της η Επιτροπή Κατεχόμενων Δήμων προειδοποιεί με κλείσιμο των κατεχομενων Δήμων, λόγω των περικοπών που επέβαλε η κυβέρνηση στα κρατικά κονδύλια.