Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Οι συνήθεις χαμηλών τόνων διαπραγματεύσεις παρακολουθούνται από κοντά για να εξακριβωθεί κατά πόσον οι πλούσιες σε ρευστότητα εταιρείες θα παραχωρήσουν περισσότερα χρήματα στους εργαζομένους, εν μέσω των ανησυχιών για αύξηση των φόρων που θα πλήξουν την ανάπτυξη της ιαπωνικής οικονομίας.

 
Ο τομέας των αυτοκινήτων της Ιαπωνίας είναι ένας βασικός στόχος της αύξησης των φόρων, με όλα τα μάτια να είναι στραμμένα στη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, την Toyota, η οποία - μαζί με άλλους εξαγωγείς - ανακοίνωσε μεγάλα κέρδη λόγω του αδύναμου γιεν από την άνοδο στην εξουσία του Ιάπωνα Πρωθυπουργού Σίνζο Άμπε στα τέλη του 2012.
 
Χθες η Toyota ανακοίνωσε ότι θα αυξήσει την αμοιβή των εργαζομένων κατά μέσο όρο 2.700 γιεν ($26 ) το μήνα, ενώ θα παραχωρήσει επίσης μέσο όρο μπόνους που ανέρχεται στο βασικό μισθό 6,8 μηνών περίπου - μια κοινή δομή αμοιβών στην Ιαπωνία. Αυτή είναι η πρώτη αύξηση μέσα σε έξι χρόνια και υπολογίζεται περίπου σε αύξηση 0,8% πάνω από τον υφιστάμενο μισθό.
 
Μεταξύ των εταιρειών που ανακοίνωσαν αύξηση μισθών ήταν οι Nissan, Panasonic, Hitachi και Toshiba.