Της Μαρίνας Χατζηκώστα
Οριζόντια μείωση σε δέκα ευρώ το μήνα για τα κόμιστρα Λεωφορείων αποφάσισε το Υπουργικό Συμβούλιο.
Η μείωση θα εφαρμοστεί τόσο για αστικές όσο και για υπεραστικές διαδρομέςενώ από την καταβολή του μειωμένου χρηματικού ποσού θα εξαιρούνται οι μαθητές προδημοτικής και δημοτικής εκπαίδευσης, τα παιδιά των τρίτεκνων και πολύτεκνων οικογενειών, ανεξαρτήτως ηλικίας, τα παιδιά των οποίων και οι δύο γονείς είναι άνεργοι και οι λήπτες δημόσιου βοηθήματος. Θετικό το κλίμα και στη βουλή.
Το θέμα θα συζητηθεί την επόμενη εβδομάδα στην Επιτροπή Συγκοινωνιών, η οποία σήμερα εξέτασε το ενδεχόμενο χρήσης χρωματισμένου πετρελαίου για τα ταξί. Η χρήση χρωματισμένου πετρελαίου θα μειώσει, σύμφωνα με τους βουλευτές, τα έξοδα των οδηγών ταξί, οι οποίοι αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα επιβίωσης, κατά 40%.
Προϋπόθεση για την πρόταση αποτελεί γνωματεύση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, για το κατά πόσο πρόκειται για κρατική ενίσχυση.