Ο πρόεδρος της Επιτροπός Νικόλας Παπαδόπουλος ανέφερε ότι σε αυτές τις θέσεις υπηρετούν ήδη έκτακτοι εκπαιδευτικοί που αναμένουν διορισμό και δεν θα προκληθεί οποιοδήποτε επιπρόσθετο κόστος.
«Δυστυχώς η ισοπεδωτική αντιμετώπισης κάποιων ζητημάτων από την τότε αντιπολίτευση αποδεικνύεται ότι δεν είναι προς όφελος», ανέφερε ο βουλευτής του ΑΚΕΛ Γιάννου Λαμάρης. Χαιρέτισε τη σημερινή άρση της προσέγγισης που ήθελε να δεσμεύει την κάθε θέση εργασίας που υπήρχε στη δημόσιο. Όπως είπε, πολλές φορές πληρώνεις πολύ περισσότερα από την μη ύπαρξη εργαζόμενου σε μια θέση απ’ ότι θα πλήρωνες αν ήταν εκεί.
Ικανοποίηση από τις εκπαιδευτικές οργανώσεις
Την ικανοποίησή τους εξέφρασαν οι εκπαιδευτικές οργανώσεις, αφού όπως ανέφεραν με αυτό τον τρόπο διορθώνεται μια αδικία και μια στρέβλωση που υπήρχε, ενώ δεν θα υπάρξει κανένα επιπλέον οικονομικό κόστος για το κράτος.
Συγκεκριμένα μονιμοποιούνται 156 δάσκαλοι, 45 νηπιαγωγοί και 10 δάσκαλοι ειδικής εκπαίδευσης. Στη Μέση Εκπαίδευση μονιμοποιούνται 263 καθηγητές οι οποίοι πρέπει να κατανεμηθούν στις διάφορες ειδικότητες, κάτι που θα αποφασιστεί σε συνάντηση την ερχόμενη εβδομάδα στο Υπουργείο Παιδείας. Μονιμοποιούνται επίσης 18 καθηγητές τεχνικής εκπαίδευσης.
Ο Πρόεδρος της ΠΟΕΔ Φίλιος Φυλακτού, ανέφερε ότι πρόκειται για μια θετική εξέλιξη στη βάση της επιχειρηματολογίας που ανατήχθηκε όλο το προηγούμενο διάστημα.
«Είναι θέσεις που δεν έχουν κανένα οικονομικό κόστος, παρέμεναν κενές. Είναι η συμπλήρωση κενών θέσεων. Και επαναλαμβάνω αποτελεί μια θετική εξέλιξη προς τη σωστή κατεύθυνση», ανέφερε.
Ο Πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ Θέμης Πολυβίου ανέφερε ότι οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί είναι ήδη στην υπηρεσία, πολλοί με δέκα, ίσως και περισσότερα χρόνια υπηρεσίας και για αυτό το λόγο θα διορθωθεί και μια αδικία και μια στρέβλωση, αφού δεν έχουν γίνει διορισμοί από το 2011.