Ο κυβερνήτης της Reserve Bank, Γκλεν Στίβενς, δήλωσε ότι η αξία του αυστραλιανού νομίσματος κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα και πλήττει κλάδους της οικονομίας.
"Έως σήμερα δεν κρίναμε απαραίτητο να παρέμβουμε για να ρίξουμε την αξία του δολαρίου, μιας και η παρέμβαση αυτή είναι δαπανηρή. Δεν αποκλείεται όμως να το πράξουμε στο μέλλον", είπε ο κ. Στίβενς.