Του Λούκα Φέσια
Χρυσή χαρακτηρίζουν οι καταναλωτές, που αδυνατούν να κάνουν τα ψώνια τους τις καθημερινές, την ευκαιρία που τους δίνει το ελεύθερο ωράριο λειτουργίας επιχειρήσεων και καταστημάτων, που ισχύει από τις 12 Ιουλίου.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Εργασίας, το σχετικό διάταγμα θα παραμείνει σε ισχύ μέχρι τις 13 Οκτώβριου, και στη βάση του απολογισμού θα αποφασιστεί η έκδοση νέου διατάγματος.
Πολίτες που βρέθηκαν σήμερα σε υπεραγορά της Λευκωσίας και μίλησαν στη κάμερα του ΑΝΤΕΝΝΑ, εξέφρασαν ικανοποίηση για το γεγονός ότι μπορούν να κάνουν τις αγορές τους τις Κυριακές, και ζήτησαν συνέχιση του μέτρου.
Υπέρ της μονιμοποίησης του διευρυμένου ωραρίου, τάσσεται ο Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου, και ο Πρόεδρός του, Βάσος Θεοδότου, απευθύνει έκκληση στις αρμόδιες υπηρεσίες, να εξετάσουν σοβαρά τα οφέλη που προκύπτουν από την εφαρμογή του διατάγματος.
Εκπρόσωποι του Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου έχουν αρχίσει κύκλο επαφών με το Υπουργείο Εργασίας και άλλους εμπλεκόμενους φορείς, ώστε να πείσουν για συνέχιση του μέτρου, τουλάχιστον μέχρι την εφαρμογή του εορταστικού ωραρίου, αλλιώς θα αναγκαστούν να προχωρήσουν σε απολύσεις του επιπλέον προσωπικού που έχουν προσλάβει τους τελευταίους μήνες.