Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Του Μάριου Αδάμου

Τεράστιο βραχνά για τους επιχειρηματίες ανάπτυξης γης αποτελούν οι κατοικίες που έχουν πωλήσει αλλά ακόμη δεν έχουν μεταβιβαστεί στους νέους ιδιοκτήτες τους. 
 
Με βάση τη νομοθεσία ο επιχειρηματίας είναι υποχρεωμένος να καταβάλει το φόρο, μέχρι να εξασφαλιστεί τίτλος και μετά να ζητήσει τα λεφτά του από τον νέο ιδιοκτήτη του ακίνητου. 
 
Οι επιχειρηματίες, οι οποίοι καλούνται να πληρώσουν το φόρο, ζητούν από το κράτος, δια του εκπροσώπου του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Ανάπτυξης Γης Ανδρέα Σάντη, να δρομολογήσει λύσεις. 
 
Ο επιχειρηματίας Αντώνης Παναγής χαρακτήρισε ζοφερό το μέλλον του κλάδου. 
 
Στις πρόνοιες του νέου νόμου αντιδρούν και οι ξενοδόχοι. Ο κύριος Παναγή υποστηρίζει ότι υπάρχει δυσαρμονία όσον αφορά τα ξενοδοχεία και εκφράζει φόβους ότι θα επηρεαστούν και οι παρεχόμενες υπηρεσίες. 
 
Ξενοδόχοι και επιχειρηματίες ανάπτυξης γης σε συνεργασία με την Ομοσπονδία Εργοδοτών και Βιομηχάνων και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, μελετούν προτάσεις τις οποίες θα διαβιβάσουν στην εκτελεστική και νομοθετική εξουσία.