Του Χρίστου Χαραλάμπους
Στις δώδεκα χιλιάδες, από τις δέκα που ήταν τη χρονιά που μόλις ολοκληρώθηκε αναμένεται να αυξηθούν οι άποροι μαθητές στα σχολεία, οι οποίοι περνούν από τα συσσίτια για στήριξη από τα οργανωμένα σύνολα.
Δεν θα πεινάσει κανένα παιδί και δεν πρέπει να μεγεθύνουμε το πρόβλημα ανέφερε στην εκπομπή του Αντέννα Μέρα Μεσημέρι ο Διευθυντής Δημοτικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας Ελπιδοφόρος Νεοκλέους
Σύμφωνα με το πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας η στήριξη που παρέχεται στους άπορους μαθητές είναι πρωινό συσσίτιο καθώς και γεύματα από τα κυλικεία των σχολείων.
Ετοιμότητα από όλους για αντιμετωπίσει ακόμη χειρότερων καταστάσεων με την νέα σχολική χρονιά ζήτησε ο Πρόεδρος της ΠΟΕΔ Φίλιος Φυλακτού.
Διεύρυνση της στήριξης από αυτούς που πραγματικά έχουν και μπορούν να βοηθήσουν ζήτησε από πλευράς το ο Πρόεδρος της Συνομοσπονδίας Γονέων Δημοτικής Εκπαίδευσης Χρύσανθος Πιερή υπενθυμίζοντας ότι οι γονείς είναι αυτοί που ζουν στο πετσί τους το πραγματικό πρόβλημα κάποιων παιδιών.
Όπως λέχθηκε στην εκπομπή του Αντέννα προ της έναρξης της νέας σχολικής περιόδου θα πραγματοποιηθεί ευρεία συνάντηση στο Υπουργείο Παιδείας για συντονισμό όλων των εμπλεκόμενων φορέων.