Της Στέλλας Κόκκινου-Γεωργιάδου
Στην προώθηση του τουρισμού υγείας με την αξιοποίηση ευρωπαϊκών κονδυλίων στοχεύει ιδιωτικός και δημόσιος τομέας. Φορείς όπως ο ΚΟΤ, ο Παγκύπριος Ιατρτικός Σύλλογος οι σύνδεσμοι Ξενοδόχων, Τουριστικών Επιχειρήσεων, Τουριστικών Πρακτόρων, Ιδιωτικών Νοσηλευτηρίων, Οδοντιάτρων και του Φορέα Προώθησης Υπηρεσιών Υγείας προτείνουν πέντε άξονες.
Την ανάπτυξη προγραμμάτων για αναβάθμιση των νοσηλευτικών και κλινικών μονάδων, την ανάπτυξη καινοτόμων πρακτικών για κατάρτιση και προώθηση πακέτων τουρισμού υγείας, την αξιοποίηση συγχρηματοδοτούμενων σχεδίων για στήριξη επενδύσεων που αφορούν τον τουρισμό, την ενθάρρυνση συνεργασιών και την διενέργεια εξειδικευμένων μελετών.
Η διευθύντρια τουρισμού του ΚΟΤ Ανίτα Δημητριάδου τόνισε ότι η Κύπρος είναι ιδανικός προορισμός για την ανάπτυξη του τουρισμού υγείας.
Ο πρόεδρος του παγκύπριου ιατρικού συλλόγου Ανδρέας Δημητρίου αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα της προσπάθειας
Το 29% του παγκόσμιου πληθυσμού χρειάζεται υπηρεσίες υγείας στις διακοπές του ενώ το 10% των ασθενών από χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής ένωσης αναζητούν νοσηλευτικά ιδρύματα έξω από τα εθνικά τους σύνορα.