Σημερινή ανακοίνωση του Υπουργείου Οικονομικών αναφέρει ότι τα κεφάλαια αυτά αποτελούν μέρος των ρευστών διαθεσίμων του κράτους τα οποία ήταν κατατεθειμένα στην Κεντρική Τράπεζα.
"Η κίνηση αυτή αποτελεί μια συμβολική, αλλά και ουσιαστική απόδειξη της εμπιστοσύνης που το κράτος επιδεικνύει προς το εγχώριο τραπεζικό σύστημα", αναφέρει.
Καταλήγοντας, το ΥΠΟΙΚ σημειώνει πως το πρόγραμμα κυβερνητικών καταθέσεων στα κυπριακά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα θα έχει και συνέχεια.