Του Γιάννη Σελινόπουλου
Παρόντες στο Προεδρικό Μέγαρο στις εξαγγελίες του Νίκου Αναστασιάδη για τον εκσυγχρονισμό του κράτους, ήταν και οι ηγέτες των τριών κομμάτων που συμμετέχουν στην κυβέρνηση.
Εξερχόμενος του Προεδρικού Μεγάρου, και κληθείς να σχολιάσει τη δέσμη μέτρων, ο πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού, Αβέρωφ Νεοφύτου, είπε ότι πρέπει να υπάρξει μορατόριουμ στις προσλήψεις και στην πλήρωση θέσεων στη Δημόσια Υπηρεσία, και κάλεσε την κυβέρνηση να είναι έτοιμη να συγκρουστεί με κατεστημένα για να υλοποιήσει τα όσα εξήγγειλε σήμερα.
Τα μέτρα που πρότεινε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση για τον εκσυγχρονισμό του κράτους δήλωσε ο Πρόεδρος του Δημοκρατικού Κόμματος, Μάριος Καρογιάν.
Στο θέμα της υλοποίησης των μέτρων που εξαγγέλθηκαν, στάθηκε περισσότερο ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κόμματος, Δημήτρης Συλλούρης.
Είπε παράλληλα ότι στις προεδρικές εξαγγελίες για τον εκσυγχρονισμό του κράτους περιλήφθηκαν εισηγήσεις αλλά και διαχρονικές θέσεις του Ευρωπαϊκού Κόμματος.
Προς τη σωστη κατεύθυνση κινούνται τα εξαγγελθέντα μέτρα για τον εκσυγχρονισμό του κράτους, σύμφωνα με τα κόμματα, τα οποία επισημαίνουν ότι όλοι θα κριθούν από την υλοποίησή τους.
Α. Νεοφύτου: Ο Πρόεδρος να είναι έτοιμος να συγκρουστεί με κατεστημένα
Ο ΔΗΣΥ δια του Προέδρου του Αβέρωφ Νεοφύτου , κάλεσε την Κυβέρνηση να είναι έτοιμη να συγκρουστεί με κατεστημένα και να προχωρήσει με τόλμη και αποφασιστικότητα για υλοποίηση των όσων έχουν σήμερα εξαγγελθεί.
Σε δηλώσεις εξερχόμενος του Προεδρικού Μεγάρου, ο κ. Νεοφύτου ανέφερε ότι τα μέτρα κινούνται προς την σωστή κατεύθυνση και είναι αυτά που αναμένει η κοινωνία, δηλαδή, όπως είπε, τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και την Κυβέρνηση «να είναι έτοιμοι να συγκρουστούν με κατεστημένα, να αλλάξουν νοοτροπίες, να κτυπήσουν τη διαφθορά και την διαπλοκή , την αναξιοκρατία και να κτίσουν ένα νέο μοντέλο κράτους μέσα από την σωστή αναδιάρθρωση».
Διαβεβαίωσε ότι ο ΔΗΣΥ θα σταθεί δίπλα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, για να κάνει πράξη τις εξαγγελίες του, σημείωσε όμως χαρακτηριστικά ότι «αν δεν σπάσουν αυγά, δεν τρως ομελέτα».
«Απευθυνόμαστε στον Πρόεδρο, να προχωρήσει με θάρρος και πολιτική τόλμη, να είναι έτοιμος να σπάσει αυγά, και να συγκρουστεί με κατεστημένα , να δημιουργήσουμε ελπίδα και προοπτική για τον τόπο μας», ανέφερε.
Είπε ότι επειδή οι εξαγγελίες πρέπει οπωσδήποτε να συνοδεύονται και από πράξεις και επειδή δεσμεύτηκε ο Πρόεδρος ότι σε τρεις μήνες θα καταθέσει το πλαίσιο αναδιάρθρωσης της δημόσιας υπηρεσίας, «καλό είναι να γίνει ένα μορατόριουμ στους επόμενους τρεις μήνες να μην γίνουν οποιοιδήποτε διορισμοί που θα δεσμεύσουν το κράτος τα επόμενα πέντε χρόνια».