Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Του Γιάννη Σελινόπουλου

Ο Γενικός Διευθυντής της ΟΠΑΠ Κύπρου, Μιχάλης Χειμώνας παραδίδει τα κλειδιά ενός ολοκαίνουργιου λεωφορείου στον Πρόεδρο της Παγκύπριας Οργάνωσης Νεφροπαθών, Γιώργο Καρασαλή

Το λεωφορείο θα ενταχθεί στην διαδικασία μεταφοράς των νεφροπαθών στο Νοσοκομείο η οποία αποτελεί ένα από τα κυριότερα και βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ίδιοι οι ασθενείς αλλά και οι συγγενείς τους, καθώς πρέπει να βρίσκονται στο Νοσοκομείο 3 φορές την εβδομάδα.

Ο Γενικός Διευθυντής της ΟΠΑΠ Κύπρου, Μιχάλης Χειμώνας, είπε ότι είναι τιμή για την εταιρεία να κάνει αυτή τη δωρεά την οποία θα ακολουθήσει και νέα δωρεά για τους νεφροπαθείς.

Η παράδοση του λεωφορείου έγινε σε μια σεμνή τελετή έξω από το θάλαμο αιμοκάθαρσης του Γενικού Νοσοκομείου. Παρών στην τελετή ήταν και ο Εκτελεστικός Διευθυντής του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας, Πέτρος Μάτσας.