Του Σωκράτη Ιωακείμ
Νέος πονοκέφαλος εκατομμυρίων για την κυβέρνηση, καθώς, όπως αποκάλυψε στον ΑΝΤΕΝΝΑ η Πρόεδρος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς Δήμητρα Καλογήρου, με βάση τη συμφωνία δανειακής σύμβασης της Κύπρου οι κάτοχοι τραπεζικών αξιογράφων που αποδεδειγμένα έχουν εξαπατηθεί, θα πρέπει να αποζημιωθούν από τα ταμεία του κράτους.
Η Δήμητρα Καλογήρου, σε επιστολή της προς τον Πρόεδρο Αναστασιάδη με ημερομηνία 11 Απριλίου, εισηγείται την άμεση σύσταση του διαιτητικού δικαστηρίου στο οποίο θα μπορούν να προσφύγουν όσοι κάτοχοι αξιογράφων θεωρούν ότι έχουν εξαπατηθεί.
Την άποψη ότι πρέπει να βρεθεί μια δίκαιη λύση, εξέφρασαν μιλώντας στον ΑΝΤΕΝΝΑ ο Αντιπρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού Λευτέρης Χριστοφόρου και ο βουλευτής του Δημοκρατικού Κόμματος Αγγελος Βότσης.
Και συμπλήρωσαν ότι η εναλλακτική οδός να αφεθούν όλες οι υποθέσεις να αχθούν ενώπιον των δικαστηρίων, θα προκαλέσει πρόσθετο πρόβλημα στο δικαστικό σύστημα και θα παρατείνει την κρίση εμπιστοσύνης προς το τραπεζικό σύστημα.