Το ρεπορτάζ είναι της Στέλλας Κόκκινου-Γεωργιάδου
Πέραν των δύο εκατομμυρίων ευρώ έχουν εισρεύσει στα κρατικά ταμεία τους τελευταίους τρεις μήνες, μετά την εφαρμογή του μέτρου είσπραξης ανείσπρακτων οφειλών προς το κράτος μέσω ελέγχων σε αεροδρόμια και λιμάνια.
Ο πρόεδρος της επιτροπής ελέγχου της βουλής Γιώργος Γεωργίου χαιρέτισε την εφαρμογή του μέτρου, αφού οι έλεγχοι της αστυνομίας καρποφόρησαν.
Πρόκειται για οφειλές διαφόρων κατηγοριών, όπως προς το Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων, το φόρο εισοδήματος, την υπηρεσία Φόρου Προστιθέμενης Αξίας, την αστυνομία για τροχαίες παραβάσεις, τον Οργανισμό Τουρισμού, Δήμους, καθώς και αστικά χρέη και διατροφές.
Το θέμα τέθηκε με αφορμή την έναρξη της συζήτησης για την έκθεση της γενικής ελέγκτριας για το 2011.
Οσον αφορά την έκθεση λέχθηκε ότι οι ανείσπρακτες οφειλές προς το κράτος για το 2011 έφτασαν το ένα δισεκατομμύριο εξακόσια εκατομμύρια ευρώ εκ των οποίων το ένα δις αφορούσε το τμήμα εσωτερικών προσόδων.
Η Επιτροπή Ελέγχου συμφώνησε ότι θα πρέπει να ενεργοποιηθούν μηχανισμοί και είσπραξης των οφειλών αλλά και ελέγχου και παρακολούθησης των συμβολαίων που συνάπτει το κράτος με τρίτους.