Το ρεπορτάζ είναι του Θωμά Παΐση
Ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της ΚΡΕΤΥΚ εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι η δεύτερη γεώτρηση της Nobble, που θα αρχίσει τον Ιούνιο στο οικόπεδο 12, καθώς και οι γεωτρήσεις που θα ακολουθήσουν στα άλλα οικόπεδα της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης, θα επιβεβαιώσουν πλήρως τις προσδοκίες της Κύπρου.
Οι υποδομές θα δώσουν δουλειά σε χιλιάδες πολίτες, ενώ τα έσοδα αναμένονται με την έναρξη των εξαγωγών.
Μιλώντας στην εκπομπή «Ειλικρινά» και στον Κωνσταντίνο Οδυσσέως, ο Σόλων Κασίνης εξέφρασε την πεποίθηση ότι, αν προχωρήσουμε με ταχείες διαδικασίες, θα έχουμε φυσικό αέριο στα επόμενα λίγα χρόνια.
Παράλληλα ο Αντιπρόεδρος της ΚΡΕΤΥΚ διαβεβαίωσε ότι σύντομα η Κύπρος θα συνυπογράψει συμφωνίες με Ισραήλ και Λίβανο, ενώ εξήγησε ότι η Τουρκία θέλει να διοχευτεύει μέσα από το δικό της έδαφός το φυσικό αέριο της Κύπρου, επειδή απέτυχε να εξασφαλίσει ανάλογη συμφωνία με το Ιράν.