Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

*Το ρεπορτάζ είναι του Κυριάκου Κυριακίδη

 
Νέα μείωση στην τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος, θα ανακοινώσει η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, μέσα στον Απρίλιο. 
 
Η ελάφρυνση για νοικοκυριά και επιχειρήσεις, αναμένεται μετά τη νέα έκτακτη μείωση να κυμανθεί συνολικά γύρω στο εννέα τοις εκατόν. 
Παράλληλα, σύμφωνα με τον Πρόεδρο της ΡΑΕΚ, Γιώργο Σιαμμά, σε προχωρημένο στάδιο είναι η προώθηση μιας νέας μεθόδου παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, της λεγόμενης αυτοπαραγωγής, που θα επιφέρει σημαντική μείωση στο κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος σε επιχειρήσεις και σε 125 κατοικίες άπορων οικογενειών, σε πρώτη φάση. 
 
Οι δηλώσεις του Πρόεδρου της ΡΑΕΚ έγιναν μετά από συνάντηση που είχε στα γραφεία του Δημοκρατικού Συναγερμού, με τον αναπληρωτή Πρόεδρο του κόμματος Αβέρωφ Νεοφύτου.
 
Νωρίτερα ενημερώνοντας την Κοινοβουλευτική Επιτροπή Οικονομικών για τον προϋπολογισμό της Αρχής, αναφέρθηκε σε δραματική συρρίκνωση στη ζήτηση του ηλεκτρικού ρεύματος που αγγίζει το 25%, συνεπεία της οικονομικής κρίσης και του κλεισίματος πολλών επιχειρήσεων. 
 
Σύμφωνα με τον κύριο Σιαμμά, ο Προϋπολογισμός της Αρχής, θα είναι πλεονασματικός κατά 70 εκατομμύρια ευρώ, σε σχέση με το 2012.