Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

*Το ρεπορτάζ είναι του Γιάννη Σελινόπουλου

 
Μετά από μόλις ένα μήνα παραμονής του στο Υπουργείο Εργασίας, ο Χάρης Γεωργιάδης παρέδωσε το χαρτοφυλάκιο στην νέα υπουργό Εργασίας, Ζέτα Αιμιλιανίδου η οποία στις πρώτες της δηλώσεις τόνισε ότι αντιλαμβάνεται πλήρως την κρισιμότητα των στιγμών που περνά ο τόπος: "Θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε με ευαισθησία τα προβλήματα των συνανθρώπων μας, των συμπολιτών μας. Και ως Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων θα έχουμε όλη την ευκαιρία να εργαστούμε όλοι μαζί για ένα καλύτερο αύριο και με στόχο την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος αλλά και να μπορέσουμε όσον είναι δυνατόν να απαμβλύνουμε το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τόσοι συμπολίτες μας". 
 
Εκ μέρους του προσωπικού του υπουργείου Εργασίας, τη νέα υπουργό καλωσόρισε ο Γενικός Διευθυντής Γιώργος Παπαγεωργίου :"Γνωρίζω την μεθοδικότητα της, την εργατικότητα της, την αποτελεσματικότητα της και είμαι βέβαιος ότι τα εχέγγυα αυτά σε συνδυασμό με τις πλούσιες γνώσεις και εμπειρία της θα την βοηθήσουν να ηγηθεί με επιτυχία του Υπουργείου στην πιο δύσκολη ίσως περίοδο της ιστορίας του". 
 
Για να διαβεβαιώσει τη νέα υπουργό ότι στην αποστολή που αναλαμβάνει θα έχει στο πλευρό της όλο το προσωπικό του Υπουργείου Εργασίας.